کد خبر : 1843911 | 24 شهریور 1401 ساعت 22:31 | 86.7K بازدید | 19 دیدگاه

هر روز به باختم به او فکر کردم

تیلور: اینجام که با یزدانی کشتی بگیرم

دیوید تیلور، کشتی‌گیر آمریکایی، می‌گوید هرروز به باخت سال گذشته‌اش به حسن یزدانی فکر کرده و حالا آماده رقابت با اوست.

تیلور: اینجام که با یزدانی کشتی بگیرم

به گزارش "ورزش سه"، دیوید تیلور در آستانه مبارزه همیشه جذاب با حسن یزدانی می گوید بعد از شکست سال گذشته هر روز به این باخت فکر می کرده و بی صبرانه منتظر است تا فردا شب با یزدانی، که از او به عنوان بهترین استعداد کشتی یک نسل یاد می‌کند، کشتی بگیرد.

کشتی با یزدانی در حضور هواداران ایرانی؟
هواداران ایرانی چند هزار کیلومتر سفر کردن و اینجا آمدند که هیجان‌زده بشوند. حالا یک کم زودتر برای‌شان اتفاق می افتد. واقعا معرکه است. شاهد ورزش در بالاترین سطحش هستیم. کشتی در بالاترین سطح. دو نفری که بهترین هستند مقابل هم می‌ایستند و با هم کشتی می گیرند. فردا شاهد این کشتی هستیم. یک نبرد. البته هر مبارزه‌ای یک نبرد است ولی فردا واقعا هیجان‌انگیز خواهد بود. من خیلی هیجان دارم که قرار است دوباره مقابل یزدانی بایستم. کسی که بهترین استعداد یک نسل است. یک ورزشکار، یک رقیب. من مقابل یزدانی خودم را به چالش می‌کشم.

1745583

بعد از باخت پارسال به این مبارزه فکر می‌کردی؟
هر روز بهش فکر کردم. هر روز. من پارسال به او باختم و این واقعا دردناک است. نتونستم خودم باشم و باختم. برای همین است که اینجا هستم. اینجا هستم که با یزدانی کشتی بگیرم. من هر افتخاری که می‌خواستم را به‌دست آوردم. می‌خواهم باز هم ببرم و به پاریس بروم. ولی در این مسیر می‌خواهم با بهترین استعداد کشتی، با یزدانی کشتی بگیرم. بی‌صبرانه منتظرم فردا شب هستم تا با او کشتی بگیرم.

دیدگاه‌ها