کد خبر : 1843918 | 24 شهریور 1401 ساعت 23:18 | 33.9K بازدید | 5 دیدگاه

کاپیتان لایپزیش بعد از باخت به رئال؛ باک‌ها را خالی کنید!

کاپیتان لایپزیش خطاب به هم‌بازی‌هایش گفت شکست در مقابل رئال مادرید نباید به بهای از دست رفتن روحیه و شکست دیگری در بازی روز شنبه در بوندسلیگا تمام شود.

کاپیتان لایپزیش بعد از باخت به رئال؛ باک‌ها را خالی کنید!

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش روز شنبه در یک بازی خارج از خانه به مصاف مونشن‌گلادباخ می‌رود تا سومین مسابقه خود در عرض هفت روز را انجام بدهد. لایپزیشی‌ها دیشب در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید رفتند و 2-0 شکست خوردند.

بازیکنان لایپزیش با اینکه در این بازی و به خصوص در نیمه اول عملکرد خوبی داشتند ولی در نهایت مقابل رئال شکست خوردند تا با صورتهای غمگین و پاهای سنگین از خستگی به شهرشان برگردند. پتر گولاشی، کاپیتان و سنگربان تیم، می‌داند که این شرایط می‌تواند به بهای از دست رفتن بازی روز شنبه تمام شود.

گولاشی به هم‌تیمی‌هایش هشدار داد و به آنها توصیه کرد ناراحتی شکست دیشب را فراموش کرده و با روحیه‌ای تازه و جنگنده برای بازی با گلادباخ آماده باشند.

1745593

کاپیتان لایپزیش در این باره گفت:" ما باید باک‌ را خالی کنیم تا اثری از بنزین قدیمی شکست دیشب باقی نماند. باید باک‌ را با بنزین تازه پر کنیم و تخته‌گاز به سمت بازی با گلادباخ برویم".

سرمربی لایپزیش هم بعد از شکست دیشب گفت:" سبک بازی ما که با پرس سنگین حریف همراه است مسلما خسته‌کننده است. با وجود شکست مقابل رئال، ما این سبک که حالا دیگر سبک بازی ما شده را رها نمی‌کنیم و بعد از استراحتی دو روزه با تمام قوا مقابل حریف بعدی می‌ایستیم".

دیدگاه‌ها