کد خبر : 1843923 | 25 شهریور 1401 ساعت 00:19 | 68.2K بازدید | 8 دیدگاه

هوملس به رویس: تقصیر تو بود مارکو!

مشاجره دو کاپیتان دورتموند بعد از باخت مقابل سیتی

مشاجره متس هوملس و مارکو رویس، دو کاپیتان دورتموند، به خاطر شکست مقابل منچسترسیتی خبرساز شده است.

مشاجره دو کاپیتان دورتموند بعد از باخت مقابل سیتی

به گزارش "ورزش سه"، در بازی دیشب منچسترسیتی و بوروسیا دورتموند وقتی ارلینگ هالند گل دوم تیمش را با ضربه‌ای تماشایی به ثمر رساند، زردپوشان آلمانی که پیروزی 1-0 را با شکست 2-1 عوض کرده بودند خشمگین بودند. اما در پایان بازی دورتموندی‌ها دو کاپیتان خود را در حال مشاجره دیدند تا جو درون‌تیمی بیش از پیش متشنج شود.

متس هوملس که می‌توان از او به عنوان رهبر خط دفاعی دورتموند یاد کرد بعد از پایان بازی درحالی‌که انگشت اشاره خود را به سمت مارکو رویس، کاپیتان زردپوشان در این بازی، گرفته بود و او را سرزنش می‌کرد به سمت رویس رفت. این حرکت هوملس باعث شد دعوایی لفظی بین این دو ستاره آلمانی شکل بگیرد.

1745618
انگشت اشاره هوملس برای سرزنش کاپیتان دورتموند

رویس که نمی‌خواست به تنش دامن بزند ابتدا سعی کرد خودش را به نشنیدن بزند. او به جای ایستادن در مقابل هوملس به سمت ارلینگ هالند، هم‌تیمی سابقش، رفت و او را در آغوش گرفت. اما هوملس خشمگین همچنان به غر زدن ادامه می‌داد. این صحنه‌ها توسط دوربین‌های تلویزیونی ضبط شد و در آلمان و به خصوص بین هواداران دورتموند جنجالی شده است.

1745615
هواداران دورتموند از اینکه یک کاپیتان تیم با چنین حالت سرزنش‌آمیزی با کاپیتان اول صحبت می‌کند ناراحت شده‌اند.

هوملس که خشمش فروکش نکرده بود در پایان بازی مقابل میکروفون شبکه تلویزیونی DAZN به شکایت از هم‌تیمی‌هایش ادامه داد. او گفت:" ما هشتاد دقیقه از جان و دل مایه گذاشتیم و سیتی را در شرایطی گرفتار کرده بودیم که می‌خواستیم. اما بعد ناگهان اجازه دادیم در فاصله بیست متری از دروازه دو موقعیت عالی و بدون مزاحم در اختیار سیتی قرار بگیرد. ما در هم شکستیم. اشکالی ندارد چون ما از جان و دل مایه گذاشتیم و کسی نمی‌تواند به کم‌کاری متهم‌مان کند. اما گل‌هایی خوردیم که بی‌دلیل منفعل عمل کردیم".

1745612
هوملس در مصاحبه تلویزیونی هم به انتقاد از هم‌تیمی‌هایش ادامه داد.

رسانه‌های آلمانی می‌گویند فارغ از لحن صحبت‌های هوملس و به خصوص رفتار نادرست او با رویس در زمین چمن اتحاد، ادعای او درست است. کاپیتان رویس در دقیقه 80 نتوانست آنطور که باید برای جان استونز مشکل‌ساز شود و همین باعث شد که شوت سرکش او وارد دروازه دورتموند شود. اشپورت1 می‌گوید علت اصلی عصبانیت هوملس از رویس تعلل او در همین صحنه بوده است.

1745610

در دقیقه 84 اما مقصر اصلی روی گل دوم سیتی امره جان بود که ژائو کانسلو را رها کرد تا او بدون اینکه فشاری روی خود احساس کند توپ را با پاسی زیبا به ارلینگ هالند بسپارد تا او با ضربه‌ای تماشایی گل دوم سیتی را به ثمر برساند.

1745481

این اولین بار نیست که متس هوملس از هم‌تیمی‌های خود به تندی انتقاد می‌کند. او در جام جهانی 2014 هم هم‌تیمی‌هایش در مانشافت را با انتقادهایی شدید مواجه کرد و خبرساز شد.  

جالب اینجا است که امروز سباستین کِل، مدیر ورزشی دورتموند، هم صحبت‌هایی مطرح کرد که به نوعی مشابه حرفهای هوملس در پایان مسابقه بود. مدیر ورزشی دورتموند از اینکه تیمش نتوانست تا آخرین ثانیه مسابقه دفاع منسجم تیمی را ادامه دهد، عصبانی است. او در یک مصاحبه گفت:"در دقایق هشتاد و هشتاد و شش، تیم دقایقی را پشت سر می‌گذارد که می‌تواند تاثیر حیاتی داشته باشد.

من می‌توانم علت عصبانیت متس را درک کنم. او هم مثل کل تیم یک بازی خیلی خوب را پشت سر گذاشته بود ولی در پایان از اینکه تیم نتوانسته بود مزد زحماتش را بگیرد عصبانی بود. ولی فوتبال ورزشی است که نمی‌توان همیشه از همه چیز اطمینان داشت. یک بازیکن یا چند بازیکن ممکن است در طول 90 دقیقه یک بار یا دو بار دچار خطا شوند. همین جزئیات است که در نهایت نتیجه بازی را مشخص می‌کند".

دیدگاه‌ها