کد خبر : 1843942 | 25 شهریور 1401 ساعت 11:40 | 10.2K بازدید | 1 دیدگاه

کونته: هر بازیکنی را بخواهم بیرون می‌کشم

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، به بازیکنان این تیم هشدار داد که جایگاه هیچ بازیکنی در ترکیب این تیم همیشگی نیست.

کونته: هر بازیکنی را بخواهم بیرون می‌کشم

به گزارش "ورزش سه"، شکست تاتنهام برابر اسپورتینگ لیسبون در بازی دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان باعث عصبانیت و ناراحتی شدید کونته شده است. 
این تیم در حال حاضر با یک پیروزی در لیگ قهرمانان و همچنین کسب جایگاه سوم در جدول رده‌بندی لیگ برتر از شرایط خوبی برخوردار است اما باز هم این شکست برای این مربی ایتالیایی قابل قبول نیست. 
یکی از نقاط ضعف تاتنهام در این فصل، عدم گلزنی هیونگ مین سون بوده است. این بازیکن اهل کره جنوبی که پیش از این یکی از بازیکنان درخشان تاتنهام در فصل گذشته بود، تا به حال موفق نشده است در هشت بازی از ابتدای فصل گلزنی کند و انتقادهای بسیاری از او صورت گرفته است. 

1742547

کونته درباره شرایط تیمش به خبرنگاران گفت:«هیچ بازیکنی نیست که نتوان او را از ترکیب کنار گذاشت. این موضوع باید کاملا روشن باشد. هر بازیکنی را بخواهم بیرون می‌کشم. مطرح کردن این موضوع برای کمک به بازیکنانم است. من سعی دارم بازیکنانی را در تیمم حفظ کنم که در اوج آمادگی هستند و شرایط خوبی دارند.»
او با اشاره به سختی دیدارهای فوتبال خصوصا در این فصل اضافه کرد:«شما به خوبی می‌دانید که هر بازیکن ممکن است یک بازی خوب باشد، بازی بعدی معمولی باشد، بازی بعدی گل بزند و بازی بعدی تاثیری نداشته باشد. وظیفه من این است که از بازیکنانم محافظت کنم و راهی برای کسب بهترین نتیجه ممکن در هر بازی هم پیدا کنم.»

دیدگاه‌ها