کد خبر : 1843975 | 25 شهریور 1401 ساعت 14:32 | 5.8K بازدید | 1 دیدگاه

وقفه به خاطر اردوی تیم ملی طبیعی است؛

علیزاده: امسال اصلا تیم ضعیف نداریم

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان معتقد است که لیگ امسال، سخت ترین لیگ طی سال های اخیر است.

علیزاده: امسال اصلا تیم ضعیف نداریم

به گزارش "ورزش سه"، علی علیزاده در مورد عملکرد مس رفسنجان در شش هفته نخست لیگ برتر گفت: درست است که فصل گذشته هم مواردی بود ولی در چند هفته نخست این فصل داوری ما را خیلی اذیت کرده است. البته نسبت به پارسال از نظر فنی به گواه اکثر کارشناسان، فوتبال خوبی بازی کرده ایم. پیروزی مقابل هوادار خیلی برای ما خوب شد چون در بازی های قبل مثل گل گهر و آلومینیوم که نتیجه نگرفتیم هم کفه ترازو به نفع مس بود. آقای قلعه نویی خودش گفت که ما مقابل مس رفسنجان شانس آوردیم.

او در ادامه افزود: در مقابل فولاد خوزستان آن همه حاشیه درست کردند، اذیت کردند، به مربی ما توهین کردند و کتکش زدند ولی دیدید که عملکرد فنی خوبی داشتیم و این نشان می دهد که تیم ما قابل احترامی است. تیمی که در اهواز بازی می کند، به قول خودشان محکوم به باخت است. به نظرم نسبت به سال قبل، تیم منسجم تری داریم و تلاش می کنیم که انشالله رتبه خود را نیز بهتر کنیم.

با حضور ستاره هایی چون منشا، پریرا، آذرباد انتظارات از مس رفسنجان بالاست؛ معاون فنی نارنجی پوشان در واکنش به این موضوع تاکید کرد: آدم باید واقع گرا باشد. در طی این همه مدت که بازی کردم و الان هم در نقشی دیگر فعالیت می کنم، به نظرم امسال، تیم ها از هر سال دیگری به هم نزدیک تر هستند. تیم ضعیف اصلا نداریم. تیم مس کرمان و ملوان را ببینید که چقدر خوب بودند یا تیم های دیگر. سپاهان که برای قهرمانی بسته شده، طی چهار هفته اخیر فقط مساوی کسب کرده است. لیگ امسال، خیلی متفاوت است ولی سعی می کنیم که اعتماد و حمایت هواداران را به خوبی جواب بدهیم.

علیزاده در خصوص تعطیلی مسابقات و بازی با نفت در شروع دوباره کار گفت: وقفه به خاطر اردوی تیم ملی طبیعی است. از آقای اسکوچیچ به خاطر زحماتی که برای تیم ملی کشید تشکر می کنم و به آقای کی روش خوشامد گفته و آرزوی موفقیت دارم. مربیان می آیند و می روند و این تیم ملی است که می ماند. گذشته ها گذشته و باید برای موفقیت کشورمان تلاش کنیم.
به نظرم وقفه فعلی به نفع تیم نفت، حریف بعدی ما شد که نتایج خوبی نگرفته است. آنها سرمربی خود را هم عوض کردند که یک شوک به شمار می رود. بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. نفت همیشه تیم خطرناکی است به ویژه اگر در آبادان مقابل این تیم بازی کنید.

سوال آخر از معاون فنی مس رفسنجان این بود که آیا رفسنجان میزبان همه تمرینات این فصل تیم است که او در پاسخ گفت: خیر. طبق برنامه ای که سازمان لیگ می دهد، تمرینات خود را برنامه ریزی می کنیم. مثلا الان در تهران هستیم و از امروز و در دو نوبت صبح و ظهر تمرینات را آغاز می کنند.

دیدگاه‌ها