کد خبر : 1843979 | 25 شهریور 1401 ساعت 15:38 | 24.5K بازدید | 16 دیدگاه

اکسل ویتسل؛

توپ طلا به کریم بنزما خواهد رسید

اکسل ویتسل، هافبک بلژیکی اتلتیکومادرید، مدعی شد توپ طلای سال جاری به کریم بنزما خواهد رسید.

توپ طلا به کریم بنزما خواهد رسید

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید شروع چندان خوبی در این فصل نداشته است. پس از شکست 4-1 سلتاویگو در هفته گذشته، آنها روز سه شنبه در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-0 مغلوب بایر لورکوزن شدند. حالا تیم دیگو سیمئونه در هفته پیش رو در دربی مادرید به مصاف رئال خواهد رفت و حریف آنها در تمامی مسابقات فصل خود در لالیگا و لیگ قهرمانان موفق به کسب پیروزی شده است. اکسل ویتسل، هافبک جدید روخی بلانکوس، مدعی شد همیشه رویای بازی در دربی مادرید را در سر داشته و آنها می توانند در این بازی به برتری دست یابند.

1745680

اکسل ویتسل گفت: "یکی از دلایل حضور ما در فوتبال این است که در چنین بازی هایی به میدان برویم و این همیشه آرزوی من بوده است. از کودکی رویای این را دارید که یک بازیکن حرفه ای شده و در دربی مادرید بازی کنید. رئال مادرید در حال حاضر تیم واقعا خوبی است که ستاره های زیادی در ترکیب خود در اختیار دارد. کریم بنزما در ماه های اخیر در فرم فوق العاده ای قرار داشته، او همیشه و در سال های گذشته بازیکن بزرگی بوده است و به نظر می رسد در این فصل توپ طلا را نیز از آن خود خواهد کرد.

اما ما نیز در رختکن اتلتیکومادرید تیم بسیار قدرتمندی بوده و بازیکنان بزرگی در اختیار داریم. ما از نظر جسمانی در فرم بسیار خوبی هستیم و همه بازیکنان برای این دیدار آماده هستند. بنابراین این دیگر به ما بستگی دارد که بتوانیم در این مسابقه با تمام پتانسیل خود بازی کنیم و از همه قدرت خود در زمین استفاده کنیم تا به نتیجه مورد نظر دست یابیم."

دیدگاه‌ها