کد خبر : 1844770 | 30 شهریور 1401 ساعت 16:54 | 114.8K بازدید | 35 دیدگاه

جرارد دلوفئو:

دیگر به بارسا برنمی‌گردم؛ رئال پیشنهاد بدهد، قبول می‌کنم

جرارد دلوفئو، ستاره اسپانیایی باشگاه اودینزه، محصول آکادمی فوتبال بارسلوناست اما پس از دو مقطع بازی برای این باشگاه، دیگر تمایلی برای بازگشت ندارد. او ولی دوست دارد بازی برای رئال را تجربه کند.

دیگر به بارسا برنمی‌گردم؛ رئال پیشنهاد بدهد، قبول می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، جرارد دلوفئو، ستاره اسپانیایی اودینزه، از سال 2003 وارد آکادمی لاماسیا بارسلونا شد و اولین بازی خود برای تیم اول بارسا را هم در سال 2011 انجام داد. او تا 2015 بازیکن این باشگاه بود اما سپس راهی اورتون شد. او فصل 18-2017 به بارسا برگشت اما در پایان همان فصل راهی واتفورد شد. دلوفئو که سابقه بازی به شکل قرضی برای سویا و میلان را هم دارد، از سال 2020 برای اودینزه بازی می کند. فصل گذشته او 13 گل برای این باشگاه زد و در فصل جاری نیز توانسته 6 پاس گل بدهد. 

1747173

دلوفئو در مصاحبه با مارکا و در مورد احتمال بازگشتش به بارسا گفت:«خیر، دیگر به بارسلونا بر نمی گردم.»

اما دلوفئو احتمال پیوستن به رئال را رد نکرد:« پیشنهاد رئال؟ اگر از رئال به من پیشنهاد بدهند، چرا نباید قبول کنم؟ رئال مادرید گزینه فوق العاده‌ای برای هر فوتبالیست است و من به آنها پاسخ مثبت خواهم داد.»

1747223

دلوفئو در مورد شرایط بارسا در فصل جاری گفت:« تقریبا همه بازی های بارسا در فصل جاری را تماشا کرده‌ام و باید بگویم که تیمی کاملا متفاوت با فصل قبل هستند. بارسا خریدهای خوبی داشته و با هدایت ژاوی امسال مدعی فتح تمام جام هاست. در بارسا هنوز دوستان زیادی دارم و برای‌شان خوشحالم.»

دلوفئو در بارسا سابقه بازی کنار ستاره های بزرگی را داشته اما الگوی او رونالدینیو است::« من با لیونل مسی، ژاوی و آندرس اینیستا هم تیمی بودم ولی الگوی من رونالدینیو است. وقتی 10 یا یازده ساله بودم، از تماشای بازی های او لذت می بردم.»

توپ طلا:« این جایزه امسال باید به کریم بنزما برسد.».

دیدگاه‌ها