کد خبر : 1843992 | 25 شهریور 1401 ساعت 17:43 | 20.4K بازدید | 6 دیدگاه

بعد از پیروزی 8 گله مقابل برونئی

مرفاوی: موقعیت از دست دادیم، قابل چشم پوشی نیست

صمد مرفاوی، سرمربی تیم جوانان ایران با وجود پیروزی 8 – 0 در برابر برونئی از موقعیت های زیادی که تیمش در این بازی از دست داد گله مند است.

مرفاوی: موقعیت از دست دادیم، قابل چشم پوشی نیست

به گزارش "ورزش سه"، او در پایان این بازی در کنفرانس خبری خطاب به خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود. تیم‌ ما گل‌های زیادی به ثمر رساند و پیروزی کاملی بود اما می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم. موقعیت‌های گل زیادی از دست دادیم و این موضوع قابل چشم‌ پوشی نیست. بازی خوبی بود اما می‌شد با گل‌های بیشتری هم به اتمام برسد. به دست آوردن سه امتیاز بسیار مهم بود و ما از هر بازی پیروزی می‌خواهیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که با توجه به قد و قامت بالای بازیکنان تیم ملی نسبت به بازیکنان برونئی، ایران می‌توانست روی ضربات ایستگاهی موفق‌تر عمل کند نیز گفت: بله حق با شماست. بازیکنان ما فیزیک بهتری نسبت به حریف داشتند و ما می‌توانستیم از این موضوع بیشتر سود ببریم. البته که روی کرنر هم‌ به گل رسیدیم اما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. توپ‌های زیادی را به خارج از چارچوب زدیم و باید دقت بیشتری می‌کردیم.

مرفاوی درباره جدال روز یکشنبه با امارات نیز گفت: ما از تمامی بازی‌‌ها سه امتیاز می‌خواهیم و قصدمان هم از ابتدا کسب ۹ امتیاز از سه مسابقه در قرقیزستان بود. با این حال به امارات احترام می‌گذاریم و می‌دانیم تیم‌ خوبی هستند. تصمیم داریم بازی امروز آنها و قرقیزستان را از نزدیک تماشا کنیم تا به خوبی امارات را آنالیز کنیم.

دیدگاه‌ها