کد خبر : 1843996 | 25 شهریور 1401 ساعت 18:40 | 33.2K بازدید | 11 دیدگاه

در صربستان اتفاق افتاد؛ موبایل تماشاچی به جای VAR

اتفاق عجیبی که در صربستان رخ داد و داور یک مسابقه بعد از تماشای فیلم صحنه‌ای از بازی در موبایل یک تماشاچی تصمیم خود را تغییر داد با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.

در صربستان اتفاق افتاد؛ موبایل تماشاچی به جای VAR

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از لیگ‌های دسته‌های پایین فوتبال صربستان اتفاقی عجیب رخ داد که در دنیای فوتبال واکنش‌های زیادی به دنبال داشت. لیگ‌های دسته‌های پایین‌تر طبیعتا بدون VAR برگزار می‌شوند اما داور یک مسابقه با ابتکاری جالب صحنه‌ای مشکوک را با استفاده از موبایل یک تماشاچی بررسی کرد و اتفاقا تصمیم خود را برگرداند.

برخی هواداران فوتبال و به خصوص هواداران لیگ برتر انگلیس، که مدتی است از تصمیمات VAR به شدت انتقاد دارند، به این ماجرا واکنش نشان داده و می‌گویند داور یک لیگ دسته چندمی در صربستان با استفاده از موبایل یک هوادار تصمیمی گرفت که به مراتب بهتر از VAR در لیگ برتر است.

1745701

داور این مسابقه در صربستان بعد از بررسی صحنه با موبایل یکی از تماشاچی‌ها تصمیم گرفت یکی از گلهای بازی را مردود اعلام کند. گفته می‌شود او با اینکه تصمیمی درستی گرفته بوده توسط فدراسیون فوتبال صربستان اخراج شده است.

در مسابقه مورد نظر نه تنها او VAR در اختیار نداشت بلکه به تنهایی و بدون داور کنار خط مشغول قضاوت بود و به همین خاطر هم بود که دست به خلاقیت زد. خلاقیتی که در ساعت‌های گذشته در شبکه‌های اجتماعی هزاران بار دیده شده و با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.

1745702

یک هوادار انگلیسی درباره ماجرا نوشت:" این کار داور خیلی بهتر از VAR در انگلیس بود. می‌شود از او بپرسید روز یکشنبه مشغول است یا نه؟ اگر به عنوان داور ویدیویی بازی اورتون و وستهم از او استفاده شود ما واقعا استقبال می‌کنیم".

یک هوادار دیگر می‌گوید:" ظاهرا لیگ‌های دسته چندم بهتر از پنج لیگ بزرگ اروپا می‌توانند از VAR استفاده کنند".

یکی از هواداران سری آ هم نوشت:" این داور زاویای دوربین بیشتری در اختیار دارد تا زوایایی که VAR سری آ در اختیار داورها می‌گذارد".

دیدگاه‌ها