کد خبر : 1844002 | 25 شهریور 1401 ساعت 19:51 | 26.1K بازدید | 3 دیدگاه

چشم امید پورتو به طارمی برای کورس صدرنشینی

روزنامه پرتغالی آبولا در گزارشی می‌گوید پورتو در بازی فردا استوریل به پیروزی نیاز مبرم دارد و روی مهدی طارمی حساب ویژه‌ای باز کرده است.

چشم امید پورتو به طارمی برای کورس صدرنشینی

به گزارش "ورزش سه"، پورتو که بعد از شکست سنگین 4-0 مقابل کلوب بروژ در لیگ قهرمانان اروپا این روزها با شرایط دشواری روبرو است فردا در لیگ پرتغال به مصاف استوریل می‌رود.

این بازی برای شاگردان کنسیسائو اهمیتی ویژه دارد. علاوه بر فراموش کردن شکست تلخ مقابل بروژ، پورتو به پیروزی در هفته هفتم لیگ پرتغال نیاز دارد چرا که تنها راه برای نزدیک شدن به صدر جدول برای این تیم کسب سه امتیاز این مسابقه است. پورتو در پایان هفته ششم با پانزده امتیاز در رتبه سوم جدول ایستاده است.

1745713

روزنامه آبولا در گزارشی می‌گوید پورتو برای پیروزی در بازی فردا به مهدی طارمی چشم امید دوخته است. طارمی بعد از اخراج شدن جنجالی در هفته گذشته مقابل اتلتیکو مادرید که به شکست 2-1 تیمش منجر شد چند روز بعد در بازی مقابل چاوز در لیگ پرتغال به میدان رفت و عملکردی درخشان داشت. او با زدن یک گل و یک پاس گل نقش مهمی در پیروزی 3-0 پورتو بازی کرد و بهترین بازیکن میدان بود.

طارمی سه‌شنبه این هفته دومین بازی تیمش در اروپا مقابل کلوب بروژ را به دلیل محرومیت ناشی از دریافت کارت قرمز در بازی مقابل اتلتیکو از دست داد. پورتو در غیاب او شکستی تحقیرآمیز را تجربه کرد و 4-0 به تیم بلژیکی باخت.

طارمی در دو بازی اخیر پورتو در لیگ پرتغال نمایش‌هایی عالی داشته و در هر دو بازی مقابل ژیل ویسنته و چاوز گلزنی کرده. به همین علت است که کنسیسائو امیدوار است با درخشش دوباره ستاره ایرانی سه امتیاز مهم بازی با استوریل را هم به‌دست آورده و از کورس رقابت برای صدر جدول خارج نشود.

دیدگاه‌ها