کد خبر : 1844020 | 25 شهریور 1401 ساعت 22:15 | 27.2K بازدید | 18 دیدگاه

دستگرمی برای دربی؛ زد و خورد هواداران رئال و اتلتیکو!

گروهی از هواداران رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در آستانه دربی روز یکشنبه به صورت گروه‌های 10نفره مقابل هم ایستاده و به زد و خورد پرداختند.

دستگرمی برای دربی؛ زد و خورد هواداران رئال و اتلتیکو!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در پایتخت اسپانیا هیچ علاقه‌ای به گروه مقابل ندارند. رقابت تاریخی بین دو باشگاه شهر مادرید حتی باعث شده بین هواداران دو تیم رابطه‌ای پرتنش شکل بگیرد که گاه به مرز نفرت متقابل می‌رسد.

دو تیم رئال و اتلتیکو روز یکشنبه در دربی مادرید که در ورزشگاه واندا متروپولیتانو برگزار می‌شود به مصاف هم خواهند رفت. در اسپانیا رئال مادرید تیمی متعلق به طبقه نخبه و مرفه و اتلتیکو تیم طبقات پایین‌تر و کارگران به حساب می‌آید.

اتلتیکو مادرید در دوران دیه‌گو سیمئونه به عنوان تیمی سرسخت شناخته می‌شود که مثل جنگجویانی محاصره‌شده در قلعه می‌داند چطور باید از قلعه‌اش در مقابل تیمهای پرقدرت‌تر مقابله کند. رئال در سوی دیگر یکی از بزرگترین تیمهای دنیای فوتبال است که همیشه بهترین استعدادها را به خدمت می‌گیرد.

1745746

در آستانه دربی روز یکشنبه گروهی از هواداران افراطی دو تیم برای دستگرمی برنامه‌ای عجیب تدارک دیدند. مارکا در گزارشی اعلام کرد گروهی از هواداران تیفوسی رئال و اتلتیکو با قرار قبلی در محوطه‌ای جمع شده و به صورت تیم‌های ده‌نفره مقابل هم ایستاده و سپس به زد و خورد پرداختند.

1745747

تیمهای ده‌نفره هواداران رئال همگی لباس سفید به تن داشتند و اتلتیکویی‌ها با لباس قرمز صف‌ بستند. در تصاویر مخابره شده از این دعوای عجیب به نظر می‌رسد دو طرف از سلاح‌های سرد هم استفاده کرده‌‌اند.

دیدگاه‌ها