کد خبر : 1844034 | 26 شهریور 1401 ساعت 09:22 | 14.9K بازدید | 7 دیدگاه

کامپوس: امباپه به دنبال فروش نیمار نبود

لوئیز کامپوس، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، شایعات مربوط به شرط کیلیان امباپه برای فروش نیمار را تکذیب کرد.

کامپوس: امباپه به دنبال فروش نیمار نبود

به گزارش"ورزش سه"، درگیری نیمار و امباپه در پی اس جی به یکی از حواشی اصلی این تیم در چند هفته اخیر تبدیل شده است. 
این بازیکن فرانسوی در پایان فصل گذشته تصمیم گرفت پیشنهاد رئال مادرید را رد و قراردادش با پی اس جی را تمدید کند و بسیاری مدعی شدند که او شروط بسیاری را برای این کار مطرح کرده که مورد قبول مدیران این باشگاه قرار گرفته است. 
گفته می‌شد یکی از این شروط، فروش نیمار در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است. این خبر به هیچ وجه به مذاق او خوش نیامد و مشکلات این دو بازیکن از همین جا شروع شد و تا به امروز و با وجود تلاش قابل توجه مدیران و کادر فنی پی اس جی همچنان ادامه داشته است.

 

1745534

کامپوس در پاسخ به این سوال که آیا نیمار در مسیر جدایی از پی اس جی بوده است به خبرنگاران گفت:«نه. من حتی نشنیدم که کیلیان چنین درخواستی داشته باشد. نه. ما روی هر سه مهاجم حساب می‌کنیم. کیلیان سال گذشته بهترین بازیکن دنیا بود. مسی در حال سازگاری با شرایط بود. نیمار مصدوم بود و کیلیان تیم را حفظ کرد. او بازیکن بزرگی است.»
او با تمجید از توانایی‌های نیمار اضافه کرد:«او بازیکن بسیار خوبی است و هیچ شکی در این باره وجود ندارد. و مهم‌تر از همه این که هر چیزی که من درباره او شنیده بودم اشتباه بود چون او همیشه به موقع می‌رسد. من می‌بینم که نیمار در پروژه‌های تیمی و باشگاه حضور دارد.»

دیدگاه‌ها