کد خبر : 1845598 | 06 مهر 1401 ساعت 17:45 | 47.7K بازدید | 16 دیدگاه

تیاگو سیلوا:

در مورد نیمار بپرسید؛ از امباپه حرفی برای گفتن ندارم

تیاگو سیلوا حاضر نشد در مورد اختلاف بین نیمار و کیلیان امباپه صحبت کند. او گفت که فقط به سوالات در مورد نیمار جواب می دهد.

در مورد نیمار بپرسید؛ از امباپه حرفی برای گفتن ندارم

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو سیلوا پس از مدتی غیبت در تیم ملی برزیل، در این اردو حاضر است و شب گذشته در بازی دوستانه مقابل تونس به میدان رفت. در دیداری که با برتری 5-1 برزیل همراه بود. سلسائو با دبل رافینیا و گل های نیمار، پدرو و ریچارلیسون، تونس را مغلوب کرد. 

1748639

تیاگو در پایان بازی از نیمار تمجید کرد و گفت:« نیمار بازیکنی باورنکردنی و یک جادوگر است. متاسفانه در سال های اخیر به خاطر مصدومیت ها نتوانسته توانایی های واقعی خودش را نشان دهد. امسال شرایط او بهتر است و پس از یک پیش فصل عالی، حالا ستاره اول پی اس جی است. من در برزیل شاهد تمرینات انفرادی او بودم و می دانستم که امسال نیمار متفاوتی را خواهیم دید. نیمار اگر مصدوم نباشد، در زمین غیر قابل مهار است. امیدوارم با همین فرم خوب به جام جهانی برسد.»

1748640

تیاگو که سال ها کاپیتان پی اس جی بود ولی اکنون برای چلسی بازی می کند، در مورد اخبار مربوط به اختلاف نیمار و کیلیان امباپه گفت:« به خودم اجازه نمی دهم در این رابطه حرف بزنم. من در پی اس جی نیستم و نمی دانم چه اتفاقی بین این دو بازیکن افتاده است. می توانم از نیمار حرف بزنم چون در تیم ملی با او هم تیمی هستم و خوب می شناسمش ولی در مورد امباپه حرفی برای گفتن ندارم. نیمار هر کاری برای تیمش انجام می دهد و به همین دلیل بازیکنی سرنوشت ساز است.».

دیدگاه‌ها