کد خبر : 1844038 | 26 شهریور 1401 ساعت 10:47 | 7.7K بازدید | 5 دیدگاه

برای پیشگیری از حوادث؛ افزایش کادر پزشکی نوکمپ

مدیران باشگاه بارسلونا اعلام کردند که کادر پزشکی حاضر در ورزشگاه نوکمپ را افزایش داده‌اند.

برای پیشگیری از حوادث؛ افزایش کادر پزشکی نوکمپ

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم بارسلونا و کادیز با اتفاقات تراژیکی روی سکوها و در بین هواداران همراه بود. 
یکی از هواداران کادیز در جریان این بازی دچار سکته قلبی شد و شرایط او روی سکوها وخیم به نظر می‌رسید اما با اقدام به موقع کادر پزشکی نجات پیدا کرد. این در حالی بود که بازی به همین دلیل نزدیک به 30 دقیقه باتاخیر روبرو شد. 
حالا باشگاه بارسلونا تصمیم گرفته است که برای جلوگیری از این اتفاقات و همچنین اقدام به موقع در صورت رخ دادن چنین شرایطی، کادر پزشکی که بیرون از زمین و حتی روی سکوها قرار دارند را  افزایش دهد تا اگر چنین اتفاقی برای هر یک از هواداران در هر نقطه از ورزشگاه رخ داد، بتوانند سریع نسبت به آن واکنش نشان دهند. 

1745796
آنها همچنین اعلام کرده‌اند که اگر هواداری نیاز به ارسال به بیمارستان داشته باشد، دو بیمارستان مجزا برای ارسال بزرگسالان و همچنین کودکان در نظر گرفته‌اند و حتی در صورتی که نیاز به حضور بازیکنان، مربیان و داوران در بیمارستان باشد هم مرکز درمانی مجزایی برای حضور آنها آماده‌باش خواهد بود. 
هر سه این بیمارستان‌ها در فاصله چند دقیقه‌ای تا ورزشگاه نوکمپ هستند و این کار را برای تیم پزشکی تا حد زیادی آسان خواهد کرد. 
چنین اتفاقاتی در طول چند ماه اخیر در فوتبال اروپا و روی سکوهای ورزشگاه‌های مختلف افزایش پیدا کرده و همین باعث شده است که باشگاه‌ها در تلاش باشند تا شرایط امنی را برای حضور هواداران فراهم کنند.

دیدگاه‌ها