کد خبر : 1844510 | 28 شهریور 1401 ساعت 21:30 | 24.1K بازدید | 27 دیدگاه

شور و شوق جدید در نوکمپ؛ هواداران شیفته تیم ژاوی

آمار نشان می‌دهد در شروع فصل جدید آمار پر شدن صندلی‌های نوکمپ به 82 درصد رسیده که نسبت به فصل گذشته افزایشی قابل توجه دارد.

شور و شوق جدید در نوکمپ؛ هواداران شیفته تیم ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، هواداران بارسلونا بار دیگر با شور و شوق برای تماشای بازی‌های تیم‌شان راهی نوکمپ می‌شوند. از گلهای لواندوفسکی گرفته تا نفوذهای تماشایی دمبله و عملکرد درخشان پدری، تیم ژاوی حالا هوادارانش را بیشتر از فصل گذشته هیجان‌زده می‌کند و سرمربی بارسا به یکی از محبوب‌ترین افراد در کاتالونیا تبدیل شده است.

نمایش‌‌های عالی تیم ژاوی باعث شده فارغ از اینکه بارسا با چه حریفی بازی دارد یا مسابقه‌اش در چه ساعتی از روز برگزار می‌شود، نوکمپ بار دیگر با سکوهای مملو از تماشاچی مواجه شود.

1746816

آمار نشان می‌دهد در شروع فصل جدید متوسط نرخ حضور تماشاچی در ورزشگاه خانگی بارسا 82 درصد بوده که نسبت به فصل گذشته افزایش قابل توجهی را نشان می‌دهد.

فصل گذشته به دلیل اپیدمی کرونا نوکمپ کارش را با اجازه حضور محدود هواداران آغاز کرد. اما در برخی بازی‌ها حتی سی تا چهل درصد ظرفیت مجاز ورزشگاه هم پر نمی‌شد. این اتفاق مدیران باشگاه کاتالان را نگران کرده بود.

1746817

در این فصل اما شرایط کاملا متفاوت بوده است. در اولین بازی خانگی فصل نوکمپ شاهد حضور 81104 تماشاچی بود. این آمار در اولین بازی نشان می‌داد نوع نگاه هواداران به تیم‌شان تغییر کرده است. در بازی خانگی دوم مقابل وایادولید آمار تماشاچی با افزایش مواجه شد و به 83972 نفر رسید. بالاترین تعداد تماشاچی این فصل در بازی روز شنبه مقابل الچه ثبت شد و بیش از 85هزار نفر برای تماشای بازی تیم ژاوی راهی نوکمپ شدند.

دیدگاه‌ها