کد خبر : 1844043 | 26 شهریور 1401 ساعت 11:31 | 22.5K بازدید | 3 دیدگاه

سعید معروف به شماره محبوبش رسید (عکس)

به نظر می‌رسد که سعید معروف در فصل پیش رو با پیراهن شماره 4 فنرباغچه به میدان خواهد رفت.

سعید معروف به شماره محبوبش رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پاسور سابق تیم ملی والیبال ایران بعد از مدتی استراحت از میانه‌های فصل گذشته به ترکیب تیم فنرباغچه ترکیه اضافه شد و توانست نمایش خوبی از خود در این تیم به جای بگذارد. پس از آن و با پایان فصل، معروف برای تمدید قرارداد چراغ سبز نشان داد.  

فنرباغچه که تا نیمه نهایی با پاسور ایرانی خود پیش رفت، در این مرحله مقابل زراعت بانک شکست خورد، در حالی که چند هفته قبل از آن با درخشش معروف توانسته بود در مرحله مقدماتی این تیم را شکست دهد.

در نهایت باشگاه ترکیه‌ای چند هفته پیش به طور رسمی اعلام کرد که قرارداد پاسور ایرانی خود را تمدید کرده است؛ بنابراین سعید معروف یک فصل دیگر به کار خود در والیبال اروپا و باشگاه فنرباغچه ترکیه ادامه خواهد داد. فنرباغچه فعالیت زیادی در نقل و انتقالات داشته و این باشگاه برای فصل پیش رو یک تیم مدعی را روانه مسابقات کرده است.

سعید معروف فصل گذشته با پیراهن شماره 18 فنرباغچه به میدان می‌رفت با این حال به نظر می‌رسد که او در فصل پیش رو شماره محبوبش را بر تن خواهد کرد. بر این اساس در مسابقات پیش فصل فنرباغچه مشاهده شده که معروف پیراهن شماره 4 را پوشیده و به نظر می‌رسد که با شروع رسمی فصل نیز شاهد این اتفاق خواهیم بود.

1745802

دیدگاه‌ها