کد خبر : 1844046 | 26 شهریور 1401 ساعت 11:53 | 33.2K بازدید | 29 دیدگاه

خشم وینیسیوس: دست از رقصیدن برنمی‌دارم!

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، با انتشار ویدیویی به حوادث اخیر واکنش نشان داد.

خشم  وینیسیوس: دست از رقصیدن برنمی‌دارم!

به گزارش "ورزش سه"، اظهارات مطرح شده درباره نحوه شادی پس از گل وینیسیوس جونیور در چند روز گذشته حواشی بسیاری را به همراه داشته است. 
اولین کسی که در این باره  اظهارنظر کرد، کوکه بود. کاپیتان اتلتیکو مادرید مدعی شد که این بازیکن نباید در صورت گلزنی در دربی مادرید خوشحالی خاص خودش را در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو به نمایش بگذارد. 
شب گذشته نیز پدرو برواوو، رییس اتحادیه مدیر برنامه‌های بازیکنان اسپانیا، در برنامه الچرینگیتو اعلام کرد که این بازیکن باید از «میمون بازی» پس از هر گل دست بردارد. 
با این حال، بازیکنان برزیلی چون نیمار و رافینیا و همچنین پله با انتشار پست‌هایی از او حمایت کردند و خواستند که به همین روند ادامه دهند. 

1745805
وینیسیوس با انتشار ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی گفت:«آنها گفتند شادی را حفظ کن برادر. شادی درخشش بازیکنان سیاه‌پوست برزیلی در اروپا بسیار بیشتر است. اما تلاش من برای پیروزی، خنده‌ام و درخششی که در چشمانم دارم بسیار بیشتر است. شما حتی نمی‌توانید آن را تصور کنید. من قربانی اظهارات نژادپرستانه هستم. اما هیچ یک از این اتفاقات روز گذشته آغاز نشده است.»
این ستاره رئال مادرید با اشاره به سابقه این شادی پس از گل اضافه کرد:« آنها از هفته‌ها قبل شروع به انتقادهای شدید از رقص من کردند. رقصی که متعلق به من نیست. این حرکات به رونالدینیو، نیمار، لوکاس پاکتا، آنتوان گریزمان، ژوائو فلیکس، ماتئوس کونیا و دیگران تعلق دارد. این جزئی از فرهنگ برزیلی و هنرمندان سامبا و خواننده‌های سیاه‌پوست آمریکایی است. این رقص‌ها برای جشن گرفتن تفاوت فرهنگی در جهان است. آن را بپذیرید و دست از انتقام بردارید. من متوقف نخواهم شد.»

دیدگاه‌ها