کد خبر : 1844051 | 26 شهریور 1401 ساعت 12:16 | 16K بازدید | 2 دیدگاه

کونته: لازم باشد سون را نیمکت‌نشین می‌کنم

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، می‌گوید آماده است تا سون هیونگ مین را از ترکیب این تیم کنار بگذارد.

کونته: لازم باشد سون را نیمکت‌نشین می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف لسترسیتی خواهد رفت. 
آنها در حال حاضر هم امتیاز با منچسترسیتی و در فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارند و امیدوار هستند که بتوانند این روند را حفظ کنند. 
سون که فصل گذشته یکی از مهره‌های کلیدی و درخشان تیم کونته بود و 23 گل به ثمر رساند تا کفش طلا را به صورت مشترک با محمد صلاح به دست آورد، در این فصل هنوز موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده  و این موضوع توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. 

1739847


کونته در نشست خبری پیش از بازی برابر لستر درباره شرایط این بازیکن به خبرنگاران گفت:« مطمئنا سون خوشحال نیست چون موفق به گلزنی نشده است. این طبیعی است و من از این که او از چنین شرایطی کمی عصبانی است خوشحال هستم چون این یعنی او به دنبال تلاش برای تغییر شرایط است. ما در حال صحبت درباره سون هستیم که بازیکن بسیار مهمی برای ما به حساب می‌آید.»
این مربی ایتالیایی با اشاره به احتمال کنار گذاشتن این ستاره کره جنوبی از ترکیب تیمش اضافه کرد:« مطمئنا این اتفاق ممکن است در بعضی از دیدارها رخ دهد و او از ابتدا در ترکیب قرار نگیرد. این موضوع درباره هری کین هم صادق است. اما هدف من از این کار این است که از او و انرژی‌اش مراقبت کنم و زمینه‌ساز پیروزی تیم شوم. مطمئنا روز شنبه از سیستم چرخشی استفاده خواهم کرد.»

دیدگاه‌ها