کد خبر : 1844054 | 26 شهریور 1401 ساعت 12:41 | 7.7K بازدید | 5 دیدگاه

لمپارد: پیکفورد دروازه‌بان انگلیس در جام جهانی است

فرانک لمپارد، سرمربی اورتون، می‌گوید اطمینان دارد که جوردن پیکفورد در جام جهانی 2022 قطر در دروازه انگلیس خواهد ایستاد.

لمپارد: پیکفورد دروازه‌بان انگلیس در جام جهانی است

به گزارش "ورزش سه"، پیکفورد در جریان نمایش درخشانی که دو هفته قبل در دربی مرسی ساید برابر لیورپول به نمایش گذاشت مصدوم شد و این موضوع نگرانی‌هایی را پیرامون شرایط این بازیکن ایجاد کرده است. 
تیم ملی انگلیس در وقفه دیدارهای ملی پیش‌رو قرار است دو دیدارش در لیگ ملت‌های اروپا را برابر ایتالیا و آلمان برگزار کند و این بازیکن قادر به همراهی این تیم نخواهد بود. 
تیم پزشکی اورتون در حال بحث و تبادل نظر درباره برنامه بازیابی و درمانی پیکفورد با تیم پزشکی انگلیس و همچنین اتحادیه فوتبال هستند، چرا که انتظار می‌رود او در بازی برابر ساوتهمپتون در اول اکتبر یا بازی برابر منچستریونایتد که یک هفته پس از آن برگزار خواهد به دروازه تیمش برگردد. 

1741542

لمپارد درباره شرایط این بازیکن به خبرنگاران گفت:«صادقانه باید بگویم که جوردن می‌تواند با تیم ملی انگلیس برود و یک بازی دوستانه هم در هفته آینده برگزار کند. ما باید مطمئن باشیم که در حال انجام کار درستی هستم. من با گرت ساوت‌گیت و فیزیوتراپ خودمان و همچنین فیزیوتراپ تیم ملی انگلیس صحبت کردم تا به نتیجه درستی برای این بازیکن برسیم.»
سرمربی اورتون با ابراز اطمینان از حضور او در قطر اضافه کرد:«کار درست برای جوردن، در واقع کار درست برای اورتون و انگلیس است. امیدوارم که او در دو یا سه هفته آینده به صورت کامل آماده شود و برگردد. ما هیچ ریسکی روی او انجام نخواهیم داد چون این اتفاق ممکن است روی بازی‌های متعددی که در زمستان داریم تاثیر بگذارد. من با ساوت‌گیت حرف زدم و مطمئنم او دروازه‌بان انگلیس در جام جهانی خواهد بود.»

دیدگاه‌ها