کد خبر : 1844071 | 26 شهریور 1401 ساعت 13:52 | 11.4K بازدید | 3 دیدگاه

آرتتا: دوست دارم ونگر به آرسنال برگردد

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید از بازگشت آرسن ونگر به این تیم استقبال می‌کند.

آرتتا: دوست دارم ونگر به آرسنال برگردد

به گزارش "ورزش سه"، ونگر پس از 22 سال حضور روی نیمکت آرسنال تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و از سال 2018 تا به حال نیز به این باشگاه برنگشته است. 
او روزهای درخشانی را با توپچی‌ها در لندن سپری کرد و افتخاراتی تکرار نشدنی را به همراه این تیم به دست آورد تا نامش را در تاریخ این باشگاه به ثبت رسانده باشد. 
او هفته گذشته درباره دلیل جدایی و دوری‌اش از این باشگاه اظهار داشت:« آرسنال تصمیم گرفت مسیر متفاوتی را در پیش بگیرد و من کاملا این موضوع را درک می‌کنم. گاهی به کادر فنی جدیدی نیاز دارید و حضور من می‌توانست برای آنها دردسرساز شود. بنابراین کاملا از این باشگاه فاصله گرفتم تا شانس ساختن ارتباط جدید با سرمربی جدید را به آنها بدهم.»

1745225
ونگر در ادامه درباره این موضوع اضافه کرد:«دلیل من برای صحبت نکردن درباره آرسنال و این که هرگز به ورزشگاه امارات برنگشتم، همین بود چون نمی‌خواستم حضورم برای باشگاه مشکل ایجاد کند. اما همچنان احساس می‌کنم که زندگی‌ام بدون شک به آرسنال متصل است و حالا از تلویزیون از آنها حمایت می‌کنم.»
آرتتا در نشست خبری پیش از بازی برابر برنتفورد در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازگشت ونگر به این تیم گفت:« من واقعا دوست دارم او برگردد. فکر می‌کنم او همه چیز را شرح داده است. تمامی درها و پنجره‌های این باشگاه به روی او باز است تا هر زمان که آماده بود و احساس کرد زمان درستی است برگردد. او از جانب من خیالش راحت است و می‌داند که بسیاری در این باشگاه دوست دارند چنین اتفاقی رخ دهد چون ما فکر می‌کنم او منبعی الهام‌بخش است و همه از دیدنش خوشحال خواهند شد.»

دیدگاه‌ها