کد خبر : 1844081 | 26 شهریور 1401 ساعت 15:23 | 32.6K بازدید | 7 دیدگاه

خشم وینی، بیانیه رئال؛ همه‌چیز از یک مصاحبه شروع شد

یک اظهارنظر نژادپرستانه علیه وینیسیوس در برنامه ال‌چیرینگیتو کافی بود تا موج حمایت جهانی از ستاره برزیلی رئال را شاهد باشیم اما همه چیز از مصاحبه کاپیتان اتلتیکو شروع شد.

خشم وینی، بیانیه رئال؛ همه‌چیز از یک مصاحبه شروع شد

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور ستاره جوان و برزیلی رئال مادرید، در چند ماه اخیر بابت رفتارش مورد انتقاد قرار گرفته است. برخی معتقدند این مهاجم تکنیکی هنگام بازی دست به تحقیر بازیکنان حریف زده و به خصوص با شادی‌های بعد از گلزنی اش و حرکات موزون، اعصاب آنها و هواداران تیم مقابل را به هم می ریزد. هفته گذشته و در جریان برتری 1-4 رئال مادرید مقابل مایورکا، وینیسیوس جونیور چندبار با بازیکنان تیم حریف و حتی خاویر آگیره، سرمربی مایورکا، درگیر شد و به نظر می رسید خطاهایی از قصد روی این بازیکن در زمین انجام می شود.

1745764

پنجشنبه شب وینیسیوس در برنامه ال‌چیرینگیتو، مورد حمله نژادپرستانه قرار گرفت. پدرو براوو، رئیس اتحادیه ایجنت‌های فوتبال اسپانیا، در برنامه ال‌چیرینگیتو صحبتهای عجیبی درباره وینیسیوس جونیور به زبان آورد و جنجالی بزرگ به پا کرد. او در این برنامه گفت:«وینی باید میمون‌بازی را تمام کند و دست از حرکات موزون پس از گلزنی بردارد.»

1744435

پس از آن بود که باشگاه رئال مادرید در حمایت از وینیسیوس بیانیه داد و ستاره برزیلی هم شب گذشته در پیامی ویدیویی ضمن ابراز خشم از توهین های نژادپرستانه تاکید کرد که به حرکات موزون پس از گلزنی ادامه خواهد داد اما ریشه همه این اتفافات به سه روز پیش و مصاحبه کوکه، کاپیتان اتلتیکو، بر می گردد.

1745847

فردا رئال مادرید در ورزشگاه متروپولیتانو باید به مصاف اتلتیکو برود. چهارشنبه شب کوکه در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه مووی استار و در مورد شادی گل های خاص وینسیوس گفت:« هر کسی به شکلی که دوست دارد، گلش را جشن می گیرد ولی اگر وینیسیوس در دربی گل بزند و حرکات موزون انجام بدهد، برایش گران تمام خواهد شد و تردید ندارم که باعث جنجال در بازی می شود.»

1745846

مصاحبه‌ای که خیلی زود با واکنش منفی هواداران رئال روبرو شد و پدرو براوو که از هواداران اتلتیکو است، در حمایت از حرف های کوکه، آن اظهارنظر عجیب را در مورد وینیسیوس مطرح کرد.

دیدگاه‌ها