کد خبر : 1844085 | 26 شهریور 1401 ساعت 16:10 | 17.1K بازدید | 7 دیدگاه

تمرکز من روی تیم خودم است

سیمئونه: وینیسیوس هر طور دوست دارد، شادی کند

دیه‌گو سیمئونه در نشست خبری دربی مادرید گفت که مشکلی با شادی گل وینیسیوس ندارد و تمرکزش روی بازی و پیروزی بر رئال مادرید است.

سیمئونه: وینیسیوس هر طور دوست دارد، شادی کند

به گزارش "ورزش سه"، از هفته ششم لالیگا فردا شب در متروپولیتانو اتلتیکو میزبان رئال مادرید است. اتلتیکو از پنج بازی 10 امتیاز دارد و تیم هفتم جدول است ولی رئال با پنج پیروزی متوالی و 15 امتیاز، صدرنشین است. در روزهای اخیر قضیه شادی گل‌های وینیسیوس حواشی زیادی را ایجاد کرده و در آستانه دربی، شرایط خاصی را شاهد هستیم.

1744434

دیه‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکو، در نشست خبری این بازی و در مورد شادی گل های وینیسیوس گفت:« تمرکز من فقط روی بازی فرداست و کاری به حواشی ندارم. وینیسیوس هر طور دوست دارد، شادی کند. می خواهیم فردا رئال را ببریم و به رده های بالاتر صعود کنیم. جایگاه خوبی در جدول نداریم و کسب سه امتیاز بازی فردا بسیار مهم است. بازی برابر رئال برای هواداران همیشه اهمیت خاصی دارد.»

شرایط خوب رئال:« رئال تیمی خارق العاده است و ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه دارد. آنها روی دور پیروزی هستند و قطعا کار دشواری پیش رو داریم. رئال عادت به پیروزی و قهرمانی دارد ولی سعی می کنیم بازی را به سمتی هدایت کنیم که دوست داریم و مطلوب‌مان است.»

1744475

وضعیت مصدومان:« اوبلاک دیگر مشکلی ندارد و به بازی فردا می رسد. با این حال ساویچ و خیمنز را در اختیار نداریم.»

حواشی مربوط به وینیسیوس و اظهارنظرهای نژادپرستانه علیه او:« در شهری زندگی می کنیم که در آن از هر نژادی کنار هم بدون هیچ مشکلی در ارتباط هستند. همه ما انسان و برابر هستیم.»

وضعیت آنتوان گریزمان:« ژوائو و موراتا فردا از ابتدا بازی خواهند کرد و گریزمان هم نشان داده که در 30 دقیقه پایانی موثرتر کار می کند.»

دیدگاه‌ها