کد خبر : 1844086 | 26 شهریور 1401 ساعت 16:19 | 23.1K بازدید | 3 دیدگاه

درستکار و شانس چهارطلا برای اعاده حیثیت(عکس)

برای پژمان دستکار همه چیز خیلی زود به نسبت سال گذشته وارونه شد.

درستکار و شانس چهارطلا برای اعاده حیثیت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران که شب گذشته با تی‌شرت جدید و خوشرنگ خود سعی در هدایت حسن یزدانی برای پیروزی مقابل دیوید تیلور را داشت،‌در نهایت به تلخی نظاره گر شکست فوق‌ستاره کشتی ایران بود تا موجی از انتقاد پیرامون کار فنی او، فضای مجازی را در بر بگیرد.

جالب اینکه در سال گذشته و بعد از موفقیت تیم ملی کشتی آزاد ایران پژمان درستکار جزو تحسین‌شده‌ترین افراد این تیم پس از پایان مسابقات بود. البته این مساله در ذات ورزش و هواداری وجود دارد و چاره‌ای بر آن نیست. کما اینکه محمد بنا نیز وضعیت مشابهی را در تیم ملی کشتی فرنگی تجربه کرده است.

درستکار روز سوم مسابقات در شرایطی کنار تشک حاضر می‌شد که سه کشتی‌گیر ایرانی محمدرضا اطری، محمدحسین محمدیان و رحمان عموزاده کشتی های حساسی را برابر حریفان خود برگزار کرده و در رقابت های پرافت و خیز هر سه به نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کردند. اتفاقی که باعث شده دوباره امید به کسب مدال های خوشرنگ به اردوی تیم ملی کشتی آزاد بازگردد.

1745877

ایران در حال حاضر شانس کسب 4 مدال طلا در این مسابقات را دارد و امیدواریم کامران قاسم‌پور چراغ اول را برای کشتی ایران روشن کند. اگرچه حریف او از بهترین کشتی‌گیر های جهان است و کار سختی پیش روی کامران قرار دارد.

تصاویر پژمان درستکار او را در حال همراهی و هدایت کشتی گیران نشان می‌دهد و امیدواریم امروز، روز خوبی برای او و کشتی ایران باشد تا این سرمربی بتواند از کار فنی و برنامه ریزی خود برای حضور در این رقابت‌ها در عمل دفاع جانانه‌ای کرده باشد.

1745876

دیدگاه‌ها