کد خبر : 1844092 | 26 شهریور 1401 ساعت 16:28 | 26.8K بازدید | 2 دیدگاه

محمدیان سکته داد و به نیمه نهایی رفت!

حسین محمدیان، فرزند عسگری محمدیان یکی از مهم‌ترین کشتی‌گیران ایران در دهه 1360 است.

محمدیان سکته داد و به نیمه نهایی رفت!

به گزارش "ورزش سه"، این کشتی‌گیر وزن 97 کیلوگرم ایران برخلاف پدر که در 57 و 62 کیلوگرم کشتی می‌گرفت و دوبار در دو وزن مختلف به فینال المپیک رسید و مقابل نوابغ کشتی جهان سرگئی بلوگلازوف و جان اسمیت به مدال نقره بسنده کرد، در اوزان بالا دوبنده تیم ملی را پوشیده و امروز این فرصت را دارد تا در یک نبرد مردانه مقابل یکی از بهترین‌های کشتی جهان نام خود را در کشتی ایران برای همیشه حک کند.

محمدحسین محمدیان امروز در شرایطی مقابل زاخاریوف اوکراینی قرار گرفت که در وقت اول 5 بر صفر از وی عقب بود. او طوری کشتی گرفت که صدای یدالله اعتصامی گزارشگر مسابقه را هم در آورد. حتی این احتمال وجود داشت که بعد از خروج از تشک و بارانداز شدن توسط حریف نتیجه کشتی به 8 بر صفر تغییر کند و او اولین حذف شده روز سوم تیم ملی کشتی در این رقابت‌ها باشد.

با این حال محمدیان بعد از مزمزه کردن هجوم به حریف با شروع وقت دوم به سرعت به اوضاع مسلط شد و ضمن جبران 5 امتیاز در نهایت با نتیجه 8 بر 5 زاخاریوف را شکست داد و به نیمه نهایی رسید تا مقابل کایلی اسنایدر آمریکایی یکی از نامدارهای شرکت کننده های حاضر در این رقابت‌ها قرار بگیرد.

برای محمدیان پیروزی در مسابقه امشب و صعود به فینال در حکم ورود به جمع بزرگان کشتی خواهد بود. موضوعی که فرزند عسگری دلاور در این سالها از خود دریغ کرده است.

دیدگاه‌ها