کد خبر : 1844108 | 26 شهریور 1401 ساعت 17:56 | 3.8K بازدید | 2 دیدگاه

پیولی: یک تیم با اختلاف کمی فاتح اسکودتو می‌شود

استفانو پیولی، سرمربی باتجربه میلان، مدعی شد این تیم و ناپولی از مدعیان فتح اسکودتو در فصل جاری هستند.

پیولی: یک تیم با اختلاف کمی فاتح اسکودتو می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب اولین پیروزی در لیگ قهرمانان در این فصل برابر دینامو زاگرب، میلان حالا فردا در دیداری دشوار و حساس در خانه اش پذیرای ناپولی خواهد بود. استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی روسونری، در نشست خبری پیش از این دیدار حضور پیدا کرده و مدعی شد قهرمان این فصل با اختلاف امتیاز کمی بین مدعیان تعیین خواهد شد.

استفانو پیولی گفت: "بیشترین انتظار ممکن را در بازی فردا از طرفداران میلان داریم و ما انرژی زیادی از آنها می گیریم. حضور آنها در ورزشگاه و تشویق تیم، به شدت روی شیوه بازی ما تأثیر می گذارد. این امر به ویژه در دیدار دشواری مانند مسابقه فردا برای ما ضروری است. ناپولی تیمی با کیفیت، تجربه و تیمی در فرم خوب است، اما اوضاع میلان نیز مساعد بوده است. نکته بسیار مهم این است با تمام توان در میدان حضور یافته و انرژی و سرعت بازی را بالا نگه داریم. ما باید در بازی تیمی نیز موفق عمل کرده و در میدان بسیار فشرده و جمع و جور ظاهر شویم.

1745927

درست است که رافائل لیائو در این دیدار غایب خواهد بود، اما قدرت تیمی برای ما مهم ترین مسئله است. باید روی اینکه چه بازیکنی به میدان می رود تمرکز کنیم. من نمی خواهم ویژگی های بازیکنان خود را دست کم بگیرم و فوتبال برایم یک بازی تیمی است. میلان و ناپولی در ادامه فصل از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در لیگ ایتالیا خواهند بود، اما من فکر می‌کنم در نهایت عنوان قهرمانی با اختلاف امتیاز کمی به یک تیم می رسد.

در عین حال باید فکر کنیم که همه مسابقات نقش مهمی در تعیین قهرمان دارد. چالش‌های زیادی در پیش دارید هر امتیازی که از دست می‌دهید یا کسب می‌کنید، در لیگ نزدیکی مانند ایتالیا می تواند سرنوشت فصل را رقم بزند."

دیدگاه‌ها