کد خبر : 1844112 | 26 شهریور 1401 ساعت 18:23 | 3.5K بازدید | 4 دیدگاه

هشدار اینزاگی؛ فردا باید اینتر همیشگی باشیم

سیمونه اینزاگی پیش از دیدار فردای اینتر مقابل اودینزه تاکید کرد بازی دشواری در انتظار نراتزوری خواهد بود.

هشدار اینزاگی؛ فردا باید اینتر همیشگی باشیم

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری روز سه شنبه یک پیروزی مهم در لیگ قهرمانان مقابل ویکتوریا پلژن به دست آورد و حالا آنها خود را برای رویارویی با اودینزه و البته سومین بازی خود در هشت روز اخیر آماده می کنند. اینتر دو امتیاز از تیم های صدرنشین سری آ عقب افتاده و کسب سه امتیاز فردا مقابل اودینزه برای آنها کلیدی خواهد بود. سیمونه اینزاگی پیش از این مسابقه به فرم درخشان اودینزه اشاره کرده و مدعی شد اینتر باید شروع خوبی در مسابقه فردا داشته باشد.

سیمونه اینزاگی گفت: "ما بعد از کسب دو برد متوالی آماده این دیدار می شویم، اما می دانیم که بازی کردن هر دو روز یک بار اصلا کار آسانی نیست. حالا ما به مصاف اودینزه می رویم، بازی بسیار بسیار سختی در برابر تیمی خواهیم داشت که در حال حاضر در شرایط خیلی خوبی قرار دارد. برنامه بازی های اینتر فشرده است و من به همه بازیکنان نیاز دارم. واضح است که برای یک سرمربی وقتی تیمش را جمع و جور و مصمم می‌بیند، نشانه خوبی رقم خورده است.

1741628

چهار برد متوالی اودینزه در هفته های اخیر؟ ما باید بسیار مراقب باشیم، آنها تیمی بسیار خوب و با بازیکنانی باکیفیت هستند. ما باید یک نمایش توام با دوندگی، هجومی و قاطعیت ارائه دهیم، زیرا با تیمی روبه‌رو می شویم که بیشترین تعداد پیروزی در لیگ را کسب کرده است. قطعا اودینزه در حال حاضر یکی از آماده ترین تیم های سری آ محسوب می شود، ما می دانیم که حریف سختی خواهیم داشت و باید مانند اینتر همیشگی با آنها روبه‌رو شویم.

رویکرد تیم در دقایق ابتدایی مسابقه مقابل اودینزه مهم و تعیین کننده خواهد بود، زیرا اودینزه در همین دقایق است که بارها در این فصل موفق به باز کردن دروازه تیم های مقابل شده و ما باید در بهترین شکل ممکن کارمان را در این دیدار آغاز کنیم."

دیدگاه‌ها