کد خبر : 1844114 | 26 شهریور 1401 ساعت 18:45 | 67.7K بازدید | 9 دیدگاه

قصد حاشیه‌سازی نداشتم

کاپیتان اتلتیکو در شوک؛ به‌خاطر وینیسیوس متاسفم

کوکه، کاپیتان اتلتیکو، از اینکه مصاحبه او برای وینیسیوس دردسرساز شده، ابراز تاسف کرد.

کاپیتان اتلتیکو در شوک؛ به‌خاطر وینیسیوس متاسفم

به گزارش "ورزش سه"، فردا دربی مادرید بین رئال و اتلتیکو در ورزشگاه متروپولیتانو برگزار خواهد شد و از حالا رئالی ها منتظر گلزنی وینیسیوس در این دیدار حساس هستند. ستاره برزیلی رئال به خاطر شادی گل های خاص خود در یکی دو هفته اخیر با انتقاداتی روبه‌رو شده است و سه روز پیش کوکه، کاپیتان اتلتیکو، به نوعی وینیسیوس را تهدید کرد که در صورت گلزنی در دربی، حرکات موزون انجام ندهد. کوکه گفت که این شادی گل برای وینیسیوس گران تمام خواهد شد.

1745846

کوکه هرگز تصور نمی کرد که همین مصاحبه باعث حواشی زیادی برای ستاره برزیلی شود. پدرو براوو، رئیس اتحادیه ایجنت های فوتبال اسپانیا، در برنامه ال چیرینگیتو و در حمایت از کوکه، خطاب به وینیسیوس گفت که او باید دست از میمون بازی پس از گلزنی بر دارد. اظهارنظری توهین‌آمیز که با واکنش های منفی زیادی همراه شده است.

1745940

کوکه از این قضیه به شدت ناراحت است و به خبرنگار آاس گفت:« فکر نمی کردم حرف من باعث این همه تنش و جنحال شود. برای وینیسیوس متاسفم و قصد توهین به او را نداشتم. دربی برای هواداران اتلتیکو بسیار مهم است و منظورم این بود که شادی گل وینیسیوس با اعتراض آنها مواجه خواهد شد. ما با نهایت احترام به یکدیگر وارد زمین می‌شویم. واقعا از اتفاقات چند روز اخیر شوکه هستم.»

دیدگاه‌ها