کد خبر : 1844120 | 26 شهریور 1401 ساعت 19:35 | 8.1K بازدید | 2 دیدگاه

لوچانو اسپالتی:

بازی خوبی در انتظار فوتبال ایتالیا خواهد بود

لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، اعتراف کرد در حال حاضر شرایط میلان از تیمش بهتر است.

بازی خوبی در انتظار فوتبال ایتالیا خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی و میلان در حال حاضر در بالای جدول در کنار آتالانتای جیان پیرو گاسپرینی قرار دارند و مسابقه فردای این دو تیم می تواند در رقابت برای عنوان قهرمانی در این فصل نقشی کلیدی ایفا کند. هم میلان و ناپولی مهره های اصلی خط حمله خود را در اختیار ندارند و رافائل لیائو و ویکتور اوسیمن غایب هستند. لوچانو اسپالتی در نشست خبری پیش از این دیدار مدعی شد بازی خوبی در انتظار فوتبال ایتالیا خواهد بود.

لوچانو اسپالتی گفت: بله، دو تیمی که در شرایط خوبی هستند و اینگونه اظهارنظر در مورد اینکه کدام تیم بهتر است، دشوار می شود. میلان و ناپولی هر دو به دلیل تمایل فراوان به کسب پیروزی، توجه زیادی به فاکتور تعادل در جریان بازی ندارند. هر تیمی که توپ را بهتر مدیریت کرده و بیشتر بازی را پیش بینی کند، برتری خواهد داشت.

1745960

من به ترکیب تیمم فکر کرده ام و این کار من است. بازی خوبی برای فوتبال ایتالیا خواهد بود، فکر می کنم استفانو پیولی هم گفته که شرایط دو تیم مشابه است. پیولی در حفظ یکپارچگی محیط تیمش بسیار خوب عمل کرده است. آنها دوران سختی را پشت سر گذاشته اند، اما بر این شرایط غلبه کردند و به دلیل برخی جزئیات قهرمان شدند. امسال هم شرایط همین طور یا حتی سخت تر خواهد بود، زیرا میلان تجربه سال گذشته را داشته و سه سال است با این ترکیب کار کرده اند و واقعیت این است. همچنین ترکیب میلان سال گذشته خیلی جوان شد و جوانان و ستاره های بزرگی را گرد هم آورد.

در مقام مقایسه، من نمی دانم و هنوز برای این کار زود است. میلان قهرمان ایتالیا است و پیروزی در این دیدار به آنها قدرت بیشتری بخشیده و شروع خوب آنها را تایید می کند. اگر از سد میلان عبور کنیم باید قوی‌تر در زمین حاضر شویم، زیرا در حال حاضر آنها جلوتر از ما هستند."

دیدگاه‌ها