کد خبر : 1844121 | 26 شهریور 1401 ساعت 19:40 | 10.1K بازدید | 3 دیدگاه

توصیه به مدافع تاتنهام؛ بازی‌های بونوچی را تحلیل کن

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، از اریک دایر، مدافع این تیم خواست برای تبدیل شدن به مدافعی بهتر بازی‌های لئوناردو بونوچی را تماشا کرده و تحلیل کند.

توصیه به مدافع تاتنهام؛ بازی‌های بونوچی را تحلیل کن

به گزارش "ورزش سه"، اریک دایر در فصل جاری برای تاتنهام نمایش‌های خوبی داشته و عملکرد او در بازی‌های ابتدای فصل باعث شد از طرف گرت ساوت‌گیت به تیم ملی انگلیس دعوت شود.

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، در کنفرانس خبری پیش از دیدار امشب تیمش مقابل لستر وقتی با سوالات خبرنگاران درباره اریک دایر مواجه شد از دعوت شدن او به تیم ملی انگلیس ابراز خوشحالی کرد و مدافع انگلیسی را یکی از بازیکنان مهم تیمش دانست.

1745963

اما سرمربی تاتنهام در صحبت‌های خود توصیه‌ای هم به دایر داشت و گفت از او خواسته بازی‌های لئوناردو بونوچی، مدافع ایتالیایی کارکشته یوونتوس را به دقت زیر نظر گرفته و تحلیل کند.

کونته در این باره گفت:" اگر بخواهید اریک را با مهمترین دفاع وسط‌های دنیای فوتبال مقایسه کنید یادتان باشد که او فوتبالش را به عنوان هافبک شروع کرده. در فوتبال مدرن ما می‌توانیم از او هم به عنوان دفاع وسط استفاده کنیم و هم به عنوان بازیکن شماره چهار.

به همین خاطر است که بونوچی می‌تواند برای اریک الگوی خیلی خوبی باشد. اما بونوچی سالها است که بازی می‌کند و اریک تازه این روند را شروع کرده است. ما داریم درباره یک مدافع و فوتبالیست مهم مثل بونوچی صحبت می‌کنیم. اریک دایر صد در صد می‌تواند از او چیزهای زیادی یاد بگیرد. به خودش هم توصیه کرده‌ام که بازی‌های لئو بونوچی را به دقت تماشا و تحلیل کند".

دیدگاه‌ها