کد خبر : 1844125 | 26 شهریور 1401 ساعت 20:13 | 6.4K بازدید | 5 دیدگاه

دورتموند 1-0 شالکه؛ تلخ شدن برد با مصدومیت کاپیتان

بوروسیا دورتموند در مصاف با شالکه در دربی ایالت وستفالیای آلمان موفق شد حریف سنتی‌اش را 1-0 شکست دهد.

دورتموند 1-0 شالکه؛ تلخ شدن برد با مصدومیت کاپیتان

به گزارش "ورزش سه"، بوروسیا دورتموند در هفته هفتم بوندس‌لیگا در خانه خود ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف یک حریف سنتی رفت؛ شالکه. دو تیم قدیمی ایالت وستفالیای آلمان که از دو شهر همسایه و نزدیک به هم می‌آیند و رقابتی سخت بین هواداران‌شان برقرار است.

دو تیم در دقایق ابتدایی به دلیل حساسیت بالای بازی دست به عصا راه می‌رفتند اما در دقیقه 7 فرصت گلزنی برای آنتونی مودسته پیش آمد که او نتوانست پاس توماس مونیه را به گل تبدیل کند. در دقایق بعدی اما هیچ کدام از دو تیم نتوانستند برتری قابل توجهی داشته باشند.

1745973

مهمترین اتفاق نیمه اول بازی مصدومیت شدید مارکو رویس، کاپیتان دورتموند در دقیقه 30 بود. رویس که مشخص بود دچار مصدومیتی جدی شده است زمین مسابقه را ترک کرد تا جیووانی رینا در دقیقه 32 به جای او وارد میدان شود.

1745959
1745958

جود بلینگام در ادامه بازی در نیمه اول مهمترین بازیکن بود که بارها برای خط دفاعی شالکه مشکل‌ساز شد. اما او تا پایان نیمه موقعیتی صد در صدی به‌دست نیاورد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم هم روند بازی تقریبا مثل نیمه اول بود و دو تیم موفق به ایجاد فرصت‌های جدی روی دورازه هم نبودند. در دقیقه 60 دورتموند توسط جیووانی رینا به باز کردن دروازه شالکه نزدیک شد که ضربه سر او توسط دروازه‌بان شالکه دفع شد.

در دقیقه 64 یوسفا موکوکو به جای آنتونی مودسته وارد میدان شد تا دورتموند با مهاجمی جدید برای گلزنی تلاش کند. موکوکو چند بار روی دروازه شالکه خطرناک ظاهر شد تا اینکه در دقیقه 79 دروازه این تیم را باز کرد. سانتر ماریوس ولف در مقابل دروازه شالکه به موکوکو رسید تا او از فاصله نزدیک با یک ضربه سر دروازه حریف را باز کند.

1745974

در ادامه بازی شالکه قادر به فشار آوردن به دورتموند برای به تساوی کشاندن بازی نبود و به جز تلاشهای موکوکو برای به ثمر رساندن گلی دیگر، شاهد اتفاق خاصی روی دروازه‌ها نبودیم. در نهایت بازی با پیروزی 1-0 زردپوشان به پایان رسید.

دیدگاه‌ها