کد خبر : 1844132 | 26 شهریور 1401 ساعت 20:58 | 43.2K بازدید | 15 دیدگاه

باز هم درخشش ستاره لهستانی؛

بمب‌افکنِ بارسلونا؛ لواندوفسکیِ توقف‌ناپذیر! (عکس)

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا، دو بار برابر الچه موفق به گلزنی شد و روند درخشان خود را ادامه داد.

بمب‌افکنِ بارسلونا؛ لواندوفسکیِ توقف‌ناپذیر! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی، مهاجم 34 ساله و سابق بایرن مونیخ بعد از کش و قوس های فراوان و در شرایطی جنجالی از این باشگاه جدا شده و در فصل تابستان لباس بارسلونا را به تن کرد. ابتدا برخی معتقد بودند پرداخت 45 میلیون یورو برای بازیکنی 34 ساله که فقط یک سال قرارداد دارد کار اشتباهی محسوب می شود، اما روبرت لواندوفسکی شروعی فراتر از تصور در ترکیب تیم جدیدش داشته است. او امشب نیز برابر الچه دو بار دروازه را باز کرد تا بارسلونا بعد از مدت ها و به صورت موقت در صدر جدول لالیگا قرار گیرد.

در دقیقه 14 لواندوفسکی در موقعیت گلزنی قرار گرفت و گونزالو وردو با متوقف کردن او با کارت قرمز داور مواجه شد تا کار الچه همین جا مقابل بارسلونا دشوارتر از قبل شود. در اواسط نیمه اول بود که روی ارسال الخاندرو بالده، ممفیس دیپای موفق به گلزنی نشد و در ادامه این ستاره لهستانی بارسلونا بود که توانست گل اول را به ثمر برساند.

اما در شروع نیمه دوم این بار ارسال عثمان دمبله را ممفیس دیپاس به بیرون ارسال کرد و توپ در مرکز محوطه به روبرت لواندوفسکی رسید تا او ضربه ای دقیق به گوشه دروازه زده و گل دوم را نیز وارد دروازه حریف کند. در ادامه این مهاجم باتجربه یکی دو فرصت گلزنی برای ثبت هت تریک نیز داشت که از دست رفت و شب درخشان لواندوفسکی با دو گل برابر الچه به اتمام رسید. لواندوفسکی با این آمار برابر الچه به رکورد 6 گل و دو پاس گل طی 6 بازی در لالیگا رسید. او در هر پنج بازی اخیر بارسلونا موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است.

1745993
1745995
1745997
1745998
1745999

دیدگاه‌ها