کد خبر : 1844143 | 26 شهریور 1401 ساعت 21:35 | 16.9K بازدید | 8 دیدگاه

اعتراف مدیر بایرن؛ این‌گونه نمی‌توان قهرمان شد

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، عملکرد این تیم را نگران کننده توصیف کرده است.

اعتراف مدیر بایرن؛ این‌گونه نمی‌توان قهرمان شد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در چهار بازی اخیرش در بوندسلیگا سه تساوی و یک شکست داشته و امروز آنها در خانه آگزبورگ با یک گل مغلوب شدند. حسن صالح حمیدزیچ و توماس مولر، مدیر ورزشی و مهاجم باتجربه بایرن مونیخ در پایان این دیدار هر دو اعتراف کردند شرایط چندان خوب نیست و اوضاع باید در ادامه فصل تغییر کند.

1745127

حسن صالح حمیدزیچ گفت: "با این سبکی که ما بازی کردیم، نمی توان در یک بازی بوندسلیگایی پیروز شد. فضا خراب است و در دیدار بعدی باید به برتری دست یابیم. چهار بازی متوالی در لیگ است که برنده نشده ایم و من کمی بابت این شرایط نگران هستم. چندین موقعیت گلزنی را به نتایج خوب نرساندیم و فرصت های کمی به حریف دادیم. در بوندسلیگا نمی توانیم با این روش قهرمان شویم. مقابل تیم های فیزیکی مشکل داریم، حالا دیگر بهانه ای وجود ندارد و ما فقط به کسب پیروزی در مسابقات بعدی نیاز داریم."

توماس مولر، مهاجم آلمانی بایرن مونیخ نیز بعد از این دیدار گفت: "من هیچ حرفی برای گفتن ندارم. هرگز نباید در این بازی مغلوب می شدیم، موقعیت های بیشتری نسبت به حریف خلق کردیم، اما به اندازه کافی خوب نبوده تا فرصت های خود را تبدیل به گل کنیم. کمبود مهاجم قاتل در ترکیب بایرن مونیخ؟ شما می توانید چنین بحث هایی را پیش ببرید، اما ما باید با تیمی که در حال حاضر در اختیار داریم در ادامه فصل نیز بازی کنیم."

دیدگاه‌ها