کد خبر : 1844156 | 26 شهریور 1401 ساعت 22:54 | 55.8K بازدید | 10 دیدگاه

ستاره بلژیکی لستر سوژه شد؛ این چه پنالتی زدنی است؟

یوری تیلمانس، هافبک لستر، در دیدار مقابل تاتنهام یک پنالتی از دست داد ولی در تکرار این پنالتی موفق شد توپ را وارد دروازه کند. او به خاطر روش پنالتی زدنش سوژه شبکه‌های اجتماعی شد.

ستاره بلژیکی لستر سوژه شد؛ این چه پنالتی زدنی است؟

به گزارش "ورزش سه"، یوری تیلمانس، هافبک بلژیکی لسترسیتی، در دیدار امشب تیمش مقابل تاتنهام در همان دقایق اولیه پشت ضربه پنالتی ایستاد ولی موفق نشد دروازه هوگو لوریس را باز کند. او اما به لطف تکرار ضربه به دستور داور دوباره فرصت پیدا کرد و این بار دروازه تاتنهام را باز کرد.

هر دو ضربه تیلمانس به شکلی کاملا قابل پیش‌بینی زده و دقیقا به یک نقطه از دروازه لوریس شلیک شد. روشی که این هافبک بلژیکی برای پنالتی زدن در این بازی انتخاب کرد با انتقادهای زیادی مواجه شده و او را سوژه شبکه‌های اجتماعی کرده است.

در دقیقه 5 مسابقه بود که داور در سوت خود دمید و خطا روی جاستین مدافع لستر را اعلام کرد. تیلمانس در حالی پشت توپ قرار گرفت که شبکه اسکای اسپورتس در پخش زنده نشان داد او هر هشت پنالتی خود را به سمت راست دروازه شلیک کرده است.

1746064

تیلمانس دقیقا همین سمت را نشانه گرفت و هوگو لوریس موفق شد پنالتی‌اش را دفع کند. از شانس خوب هافبک بلژیکی بعد از بررسی صحنه توسط VAR داور اعلام کرد لوریس پیش از ضربه از خط دروازه بیرون آمده و پنالتی باید تکرار شود.

1746062
1746063

با اینکه تیلمانس این بار هم پنالتی‌اش را دقیقا به همان جایی فرستاد که ضربه پیشین را شلیک کرده بود اما این بار توپ او از لوریس رد شد تا لستر از حریفش پیش بیفتد.

نوع پنالتی زدن تیلمانس در شبکه‌های اجتماعی با انتقادهای زیادی مواجه شد. یک کاربر نوشت:" تیلمانس چقدر احمق است که هر دفعه توپ را یک جا می‌فرستد".

یک کاربر دیگر نوشت:" چه بازیکن شجاعی، هشت پنالتی همه به یک سمت دروازه‌بانها. حتی من از او بهتر پنالتی می‌زنم. تو چه اعتماد به نفسی داری تیلمانس".

دیدگاه‌ها