کد خبر : 1844164 | 27 شهریور 1401 ساعت 00:22 | 10.8K بازدید | 2 دیدگاه

سه امتیاز مهم برای قناری‌ها، با حضور حاج‌صفی و محمدی

پیروزی آ.ا.ک در شب شکسته شدن شیشه رختکن!

تیم فوتبال آ.ا.ک آتن توانست در هفته پنجم از رقابت‌های سوپرلیگ یونان، از سد میزبان خود پانه‌تولیکوس عبور کند.

پیروزی آ.ا.ک در شب شکسته شدن شیشه رختکن!

به گزارش "ورزش سه"، هفته پنجم از رقابت های سوپر لیگ یونان آغاز شد و تیم فوتبال آ.ا.ک آتن در استادیوم اختصاصی پانه‌تولیکوس به مصاف این تیم رفت و توانست با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی دست پیدا کند.

این دیدار با حملات شاگردان ماتیاس آلمیدا آغاز شد که احسان حاج صفی را از ابتدا در ترکیب تیم خود می دیدند. نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم، آ.ا.ک توانست از فرصت های به دست آمده، نهایت استفاده را ببرد.

1746102

در دقیقه 48 ضربه محکم لویا گارسیا از پشت محوطه جریمه، پس از برخورد به پایه تیر عمودی، وارد دروازه پانه‌تولیکوس شد تا آ.ا.ک آتن گل نخست بازی را وارد دروازه حریف کند.

در دقیقه 75 آ.ا.ک صاحب یک ضربه کرنر شد که ارسال نورالدین آمرابط با ضربه سر هارولد موکودی همراه شد که توپ در میانه‌های راه با برخورد به سباستین ملادن بازیکن پانه‌تولیکوس تغییر جهت داد و وارد دروازه شد تا این تیم اختلاف را به عدد 2 برساند.

نکته عجیب این دیدار، مربوط به اتفاقات بین دو نیمه است. جایی که جورج تزاولاس مدافع آ.ا.ک پس از پایان 45 دقیقه ابتدایی، از شدت عصبانیت پنجره رختکن را شکست و همین مسئله منجر به آسیب دیدگی شدید این بازیکن از ناحیه دست و در نهایت انتقال او به بیمارستان شد.

1746101

جالب اینکه حرکت عجیب این بازیکن منجر به انجام یک تعویض اجباری برای آ.ا.ک شد و هارولد موکودی که به جای جورج تزاولاس وارد زمین مسابقه شده بود، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در این دیدار، احسان حاج صفی از ابتدا برای آ.ا.ک به میدان رفت و در دقیقه 65 جای خود را به میلاد محمدی داد. ضمن اینکه حاج صفی در دقیقه 62 یک کارت زرد نیز دریافت کرد.

با این نتیجه، آ.ا.ک 9 امتیازی شد و موقتا به رتبه چهارم جدول رسید.

دیدگاه‌ها