کد خبر : 1844167 | 27 شهریور 1401 ساعت 01:31 | 19.4K بازدید | 4 دیدگاه

بازگشت ناموفق گورخرها به بازی

شکست تلخ شارلوا در شب درخشش قلی‌زاده

در شبی که شارلوا در دقیقه 88 موفق به زدن گل تساوی شده بود، این تیم بازی را به میهمان خود واگذار کرد.

شکست تلخ شارلوا در شب درخشش قلی‌زاده

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته نهم رقابت های لیگ بلژیک، تیم های شارلوا و وسترلو در ورزشگاه استاد پی ده شارلوا به مصاف هم رفتند که این بازی عجیب با برتری تیم میهمان به پایان رسید.

در این بازی تیم وسترلو در همان 10 دقیقه ابتدایی، 2 بار دروازه شارلوا را باز کرد. ابتدا ماکسیم دی کویپر از اشتباه حریف استفاده کرد و با یک پاس دیدنی، برایان رینولدز را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن نیز توپ را به گل تبدیل کرد.

1746112

دقایقی بعد، لایل فاستر با استفاده از قدرت بدنی خود، چند مدافع حریف را مشغول کرد و با نفوذ از عمق، صاحب موقعیت شد. مهاجم آفریقای جنوبی دی کویپر را در کنار خود دید و با یک پاس، این بازیکن را صاحب موقعیت کرد تا دی کویپر گل دوم را نیز به ثمر برساند.

شارلوا در دقیقه 36 یکی از گل ها را جبران کرد. کین انکوبا با نفوذ از سمت راست و یک و دوی دیدنی با مارکو، وارد محوطه جریمه شد و با یک پاس تند و تیز به دهانه دروازه، آیزاک ام بنزا را صاحب توپ کرد و این مهاجم نیز با یک تکل بلند، توپ را به تور دروازه چسباند.

1746111

در شرایطی که بازی با نتیجه 2 بر یک به سود وسترلو رو به پایان بود، ارسال آدم زرقان بازیکن الجزایری شارلوا در دقیقه 88 به روی دروازه، با ضربه سر یوسف بادجی همراه شد و این بازیکن حساب کار را به تساوی کشاند.

با وجود اینکه گمان می رفت بازی با تساوی به پایان می رسد اما اینگونه نبود و درست یک دقیقه پس از گل شارلوا، وسترلو به گل رسید. ضد حمله سریع میهمان از سمت راست با نفوذ ماتیاس فیکسلس همراه شد و او توپ را به ننه دورگلس سپرد و این بازیکن نیز با پاسی دقیق، کیان وایسن را صاحب توپ کرد و ضربه این بازیکن از بین پاهای هروه کوفی گلر شارلوا عبور کرد و به گل سوم وسترلو تبدیل شد.

در نهایت این بازی عجیب با نتیجه 3 بر 2 به پایان رسید و یک شکست دیگر نیز در پرونده شارلوا به ثبت رسید. علی قلی زاده در این دیدار 85 دقیقه در ترکیب تیمش به میدان رفت و جای خود را به یوسف بادجی داد که گل دوم گورخرها را به ثمر رساند.

1746110

قلی زاده در این مسابقه عملکرد خوبی داشت و با وجود شکست شارلوا، اما از سوفا اسکور نمره 7.5 را دریافت کرد. او در این بازی 4 شوت زد، 2 دریبل موفق داشت، در 2 دوئل زمین برنده شد، یک بار دروازه تیمش را نجات داد، 9 ارسال او با سلامت به مقصد رسیدند و 79 درصد پاس های او نیز صحیح بودند.

ضمن اینکه امیرحسین حسین زاده دیگر بازیکن ایرانی شارلوا جایی در فهرست این تیم برای بازی با وسترلو نداشت. با این شکست، شارلوا با 10 امتیاز، در رتبه نهم جدول باقی ماند.

دیدگاه‌ها