کد خبر : 1844168 | 27 شهریور 1401 ساعت 02:00 | 11.6K بازدید | 8 دیدگاه

سون: واقعا ناراحت بودم که گل نمی‌زدم

سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام، از اینکه توانست با زدن سه گل به نیمکت نشینی اش واکنش نشان بدهد، ابراز خشنودی کرد.

سون: واقعا ناراحت بودم که گل نمی‌زدم

به گزارش "ورزش سه"، سون که فصل گذشته به همراه محمد صلاح عنوان بهترین گلزن فصل لیگ برتر را به دست آورد، در 8 دیدار ابتدایی تاتنهام در همه رقابت های فصل جدید موفق به گلزنی نشد و به همین دلیل آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، در دیدار امشب مقابل لسترسیتی او را در ترکیب اصلی قرار نداد.
سون در این دیدار در دقیقه 59 جانشین ریچارلیسون شد؛ در حالی که تیمش 3-2 پیش بود و او با زدن سه گل دیگر، یک پیروزی پرگل را برای سفیدهای لندن رقم زد. البته گل سوم او ابتدا آفساید اعلام شد اما داور بعد از استفاده از VAR، گل او را پذیرفت. 
او در پایان بازی به اسکای اسپورتس گفت:" این نمایش خیلی خوبی بود و من هم واقعا ناراحت بودم.

1746119

با توجه به شیوه ای که بازی کردم، نشان دادم که می توانم خیلی بهتر از آنچه بودم، بازی کنم. من ناراحت بودم. تیم واقعا خوب بود و خوب کار می کرد اما من از عملکرد خودم ناراحت بودم.
ضربات نهایی من در این فصل ضعیف بود. همچنین بدشانس بودم که یک گل به خودی زدم، دو گلم آفساید شد یا شوتم به تیر خورد. می دانستم که بالاخره گل می زنم و نگران نبودم.
خوشحالم که بالاخره شوت هایم وارد دروازه شد! روی گل سوم کاملا مطمئن بودم که در آفساید نیستم. خوشحالم که توانستم به تیم کمک کنم.این خیلی مهم است و می توانم با انرژی تازه به بازی های ملی بروم. 
صادقانه بگویم که احساساتی شدم. حمایت فوق العاده ای بود و من همیشه احساس می کردم که هم تیمی ها و هواداران را با عملکردم ناامید کرده ام. آنها همیشه از من حمایت کرده اند."
 

دیدگاه‌ها