کد خبر : 1844174 | 27 شهریور 1401 ساعت 09:19 | 11.5K بازدید | 2 دیدگاه

با تکمیل تحقیقات؛ اتهام اخاذی برادر پوگبا تایید شد

دادگاه مسئول رسیدگی به پرونده ماتیاس پوگبا، برادر پل پوگبا، او را تفهیم اتهام کرد تا مشخص شود که آنها رسما با اتهام اخاذی روبرو هستند.

با تکمیل تحقیقات؛ اتهام اخاذی برادر پوگبا تایید شد

به گزارش "ورزش سه"، ماتیاس پوگبا از چند روز قبل با انتشار ویدیوها و مطرح کردن ادعاهایی درباره برادرش یکی از جنجالی‌ترین حواشی چند سال اخیر فوتبال اروپا را رقم زد. 
او مدعی شده بود که اطلاعاتی درباره این بازیکن دارد که نشان می‌دهد او با چهره‌ای که از خودش بین فوتبال‌دوستان ساخته کاملا فرق دارد و در تمام این مدت تنها به این که انسان خوبی است وانمود کرده است. 
کار تا جایی پیش رفت که او مدعی شد پوگبا از یک جادوگر استفاده کرده است تا کیلیان امباپه را در تیم ملی فرانسه طلسم کند و اجازه درخشش به او ندهد تا خودش ستاره اصلی این تیم باشد. 

1745842
این بازیکن سابق منچستریونایتد اعلام کرد که برادرش و چند نفر از دوستان کودکی‌اش به دنبال باج گرفتن از او هستند و خواهان پرداخت مبلغ 13 میلیون یورو شده‌اند که با مخالفت او روبرو شده است. 
چهار نفر از جمله ماتیاس پوگبا در این پرونده دستگیر شده بودند و حالا RMC Sport خبر داده است که اتهام اخاذی از سوی دادگاهی در پاریس به او تفهیم شده است و قرار است تا زمان برگزاری جلسه رسیدگی به اتهاماتش در بازداشت بماند. 
یاسین بوزرو، وکیل ماتیاس پوگبا، در این باره گفت:« ما به این موضوع اعتراض خواهیم کرد. موکل من هیچ جرمی مرتکب نشده است. ما تصمیم ادامه بازداشت او را درک نمی‌کنیم.»

دیدگاه‌ها