کد خبر : 1844175 | 27 شهریور 1401 ساعت 09:38 | 16.9K بازدید | 11 دیدگاه

بحران در بایرن؛ اختلاف ناگلزمان و بازیکنان جدی است؟

بایرن مونیخ روزهای خوبی را در بوندسلیگا سپری نمی‌کند و به نظر می‌رسد که اختلاف زیادی در رختکن این تیم وجود دارد.

بحران در بایرن؛ اختلاف ناگلزمان و بازیکنان جدی است؟

به گزارش "ورزش سه"، بایرن روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم بوندسلیگا به مصاف آگزبورگ رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد. 
به این ترتیب و با قبول این شکست، بایرن با 12 امتیاز از هفت بازی در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت تا یکی از سخت‌ترین روزهای چند سال اخیر را در این رقابت‌ها تجربه کرده باشد. 
در روزهای اخیر بسیاری از رسانه‌های آلمانی مدعی شده بودند که اختلاف جدی بین بازیکنان این تیم و یولیان ناگلزمان ایجاد شده و همین موضوع نقش مهمی در عدم نتیجه‌گیری این تیم داشته است. 
حالا کری هاو، یکی از خبرنگاران ارشد اسپورت وان، مدعی شده است که ناگلزمان پس از شکست در بازی روز گذشته برابر آگزبورگ به شدت ناامید و عصبانی است. این مربی آلمانی خواهان ارائه پاسخی درست از سوی بازیکنانش است. 
دیدارهای باشگاه با آغاز وقفه دیدارهای ملی تعطیل شده اما او از بازیکنانش خواسته است که یکشنبه صبح پیش از اضافه شدن به اردوی تیم‌های ملی در زمین تمرین بایرن حاضر شوند تا با هم گفتگویی را داشته باشند. 

1746037
گفته می‌شود این مربی آلمانی معتقد است که مسئولیت اصلی این نتایج برعهده بازیکنان است، خصوصا چون آنها هستند که فرصت‌های زیادی را در زمین از دست می‌دهند و با جدیت در یک سوم هجومی حریف بازی نمی‌کنند و انتظار دارد که واکنش بهتری را از آنها در زمین ببیند. 
از سوی دیگر، انتقادها از مدیریت فردی ناگلزمان در تیم بسیار جدی است و حتی بسیاری او را متهم کرده‌اند که همدلی و همراهی لازم با بازیکنانش را در رختکن ندارد. 
پیش از این بسیاری از منابع نزدیک به این باشگاه خبر داده بودند که بازیکنان از این موضوع بسیار ناراحت هستند که سرمربی تیم‌شان بارها در نشست‌های خبری عملکرد آنها را زیر سوال برده است اما در تحلیل‌ها هرگز هیچ انتقادی از خودش و سبک بازی‌اش نکرده است. 
به نظر می‌رسد که جو رختکن بایرن در حال حاضر بسیار متشنج است و همین باعث شده است که مدیران این باشگاه به دقت همه چیز را زیر نظر داشته باشند.

 

دیدگاه‌ها