کد خبر : 1844210 | 27 شهریور 1401 ساعت 11:30 | 5.9K بازدید | 2 دیدگاه

شکست تحقیرآمیز لستر؛ راجرز روی لبه تیغ

شرایط برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی، روی نیمکت این باشگاه به هیچ وجه خوب نیست.

شکست تحقیرآمیز لستر؛ راجرز روی لبه تیغ

به گزارش "ورزش سه"، لسترسیتی روز گذشته در هشتمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف تاتنهام رفت و با نتیجه 2-6 برابر این تیم شکست خورد. 
فشارها روی راجرز بیش از پیش در حال افزایش است و به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه در حال بررسی شرایط قطع همکاری با او هستند. 
لسترسیتی پس از گذشت هفت هفته تنها یک امتیاز به دست آورده و در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد و این موضوع به هیچ وجه به مذاق هواداران و مدیران این باشگاه خوش نیامده است. 
آنها از ابتدای فصل جاری تا به حال 22 گل از حریفان دریافت کرده‌اند تا یکی از بدترین آمارهای تاریخ این باشگاه را در لیگ برتر ثبت کنند. هواداران تاتنهام روز گذشته خطاب به راجرز فریاد می‌زدند «تو فردا صبح اخراج خواهی شد» تا مشخص شود که بحرانی جدی روی نیمکت این تیم وجود دارد. 

1746177
بازیکنان ملی‌پوش لستر در طول دو هفته آینده در اردوی تیم‌های ملی کشورشان حضور خواهند داشت و شاید این زمان مناسبی برای مدیران این باشگاه باشد که احتمال برکناری راجرز و انتخاب سرمربی جدیدی را بررسی کند. 
راجرز روز گذشته در پاسخ به سوالی در این باره مدعی شده بود که از تصمیم مدیران و مالکان این باشگاه خبر ندارد اما این تصمیم هرچه که باشد، به آن احترام خواهد گذاشت. 
قرارداد این مربی با لسترسیتی تا تابستان سال 2025 ادامه دارد. او در طول دوران حضورش در این باشگاه موفق شد یک قهرمانی در جام حذفی و دو مقام پنجمی و صعود به لیگ اروپا را برای این تیم به ارمغان بیاورد.

دیدگاه‌ها