کد خبر : 1844221 | 27 شهریور 1401 ساعت 12:06 | 43.8K بازدید | 6 دیدگاه

این خبرنگار یک احمق کامل است

شهردار پورتو: پرسیدن آن سوال از طارمی، شرم‌آور بود!

شهردار پورتو نسبت به مصاحبه جنجالی شب گذشته از مهدی طارمی، واکنش شدیدی در صفحه فیس بوکش داشت.

شهردار پورتو: پرسیدن آن سوال از طارمی، شرم‌آور بود!

به گزارش "ورزش سه"، سوال پرحاشیه گزارشگر شبکه اسپورت تی وی پرتغال از مهدی طارمی، حسابی جنجالی از آب درآمده است. مسئله ای که پای شهردار پورتو را نیز به وسط کشید و روی موریرا به دلیل سوالی که در مصاحبه پس از بازی از طارمی پرسیده شد، گزارشگر اسپورت تی‌وی را «ابله کامل» خطاب کرد.

شهردار پورتو و عضو شورای عالی باشگاه پورتو در صفحه شخصی خود در فیس بوک، از یکی از خبرنگاران شبکه اسپورت تی وی که در پایان دیدار پورتو و استوریل پرایا با مهدی طارمی به مصاحبه پرداخته بود، انتقاد کرد. روی موریرا مدت هاست که به عنوان یک نامزد احتمالی برای ریاست جمهوری اژدها شناخته می شود

«برخی شایعات در هفته گذشته، درباره شما و در مورد شبیه سازی، غیر شبیه سازی و ... شنیده می شود. اینکه طارمی فوروارد بسیار خوبی است اما با شبیه سازی های زیاد. برخی شایعات وجود دارد که نمی‌دانم درست است یا نه» این سوالی بود که در مصاحبه فلش اسپورت تی وی و تنها دقایقی پس از پایان بازی پورتو و استوریل پرایا از طارمی مطرح شد.

1746193
این تیاگو پرز کاستا خبرنگار اسپورت تی وی است که با سوال حاشیه ای خود از طارمی، حسابی جنجال به پا کرده است.

این گفته های مجری شبکه پرتغالی واکنش های متعددی را از سوی چهره های مرتبط با باشگاه پورتو در پی داشت. اولین واکنش به این موضوع، غیبت سرجیو کونسیسائو در نشست خبری بعد از بازی بود و سپس، این فرانسیسکو جی مارکز مدیر ارتباطات پورتو بود که به مصاحبه گزارشگر شبکه اسپورت تی وی واکنش نشان داد.

در شرایطی که بسیاری از خبرنگاران در انتظار نشست خبری کونسیسائو بودند، او راهی کنفرانس مطبوعاتی نشد. با حضور نیافتن سرمربی پورتو در این نشست، همچنان سوالات در رابطه با اتفاقاتی که برای خانواده او رخ داد، بی جواب باقی ماند. جایی که پس از شکست سنگین چهار بر صفر پورتو برابر بروژ در لیگ قهرمانان اروپا، ماشین همسر و پسر کونسیسائو مورد حمله برخی افراد ناشناس قرار گرفت و با پرتاب تکه سنگ هایی به خودرو آنها، باعث وحشت خانواده کونسیسائو شده بود. در همین رابطه، پلیس پورتو به 6 فرد مشکوک شده بود.

سرمربی پورتو درباره اتفاقات پس از بازی شب گذشته که برای طارمی رخ داد، سکوت کرد. در حالی که یکی دیگر از چهره های مرتبط با این باشگاه نیز به مصاحبه شبکه پرتغالی واکنش نشان داد. روی موریرا، شهردار پورتو، در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت که این سوال یک "تحریک مفتضحانه" است و این روزنامه نگار را به عنوان "شبه گزارشگر" و وضعیت پیش آمده را به "شرم آور، نفرت انگیز" توصیف کرد.

1746191

شهردار، یکی از اعضای شورای عالی باشگاه پورتو - یک نهاد مشورتی باشگاه – نیز هست. او در این باره نوشت: یک تحریک وحشتناک در مصاحبه فلش توسط شبه گزارشگر اسپورت تی وی. به جای صحبت در مورد بازی در آموریرا که طارمی گلزنی کرد، او تصمیم گرفت از طارمی در مورد اخراج مادرید سوال کند. شرمساری، انزجار!

موریرا در ادامه نوشت: روزنامه نگار تصمیم گرفت بازیکنی را تحریک کند که خسته شده بود، شاید زیاده روی کرده باشد و این همان چیزی بود که روزنامه نگار می خواست... که قهرمان شود. از آنجایی که طارمی یک جنتلمن است، مصاحبه را تمام کرد و  خبرنگار ماند، درست مثل یک ابله کامل، احمق!

روی موریرا از سال 2013 رهبری شورای شهر پورتو را برعهده داشت و مدت ها به عنوان نامزد احتمالی ریاست این باشگاه منصوب شد.

دیدگاه‌ها