کد خبر : 1844247 | 27 شهریور 1401 ساعت 14:01 | 5.4K بازدید | 3 دیدگاه

آندریش: شرایط لورکوزن بسیار خطرناک است

روبرت آندریش، هافبک بایرلورکوزن، درباره شرایط این تیم در فصل جدید ابراز نگرانی کرد.

آندریش: شرایط لورکوزن بسیار خطرناک است

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم بوندسلیگا به مصاف وردربرمن رفت و با تساوی 1-1 متوقف شد. 
پیروزی 0-2 برابر اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان به هواداران این تیم امید بازگشت به روزهای خوب را داده بود اما این مساوی برابر تیم تازه صعود کرده وردربرمن باعث شد که همه چیز به حالت قبل برگردد. 
آندریش پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:«این موقعیت بسیار خطرناک است. همه باید از اتفاقاتی که در حال رخ دادن است آگاه باشند. هیچ موضوع دیگری مهم نیست. ما مشکلات متفاوتی داریم. باید برای گلزنی و کسب امتیاز تلاش کنیم و شاید بهترین جا برای شروع این روند مونیخ باشد.»
این تیم در دیدار هفته هشتم که پس از وقفه دیدارهای ملی در تاریخ 30 سپتامبر (هشتم مهرماه) برگزار خواهد شد باید به مصاف بایرن برود که آنها نیز روزهای خوبی را در بوندسلیگا پشت سر نمی‌گذارند. 
آندریش درباره دلیل عملکرد ضعیف این تیم اضافه کرد:« این شرایط دلایل زیادی دارد. نبود ثبات، تصمیم‌های اشتباه و نداشتن تمرکز کافی از جمله آنها است. تلاش فعلی ما کافی نیست و نمی‌توان به این شکل در زمین پیروز شد. مشکل ما اغلب این است که بازی‌سازی خوبی داریم اما آخرین پاس در بیشتر موارد به بازیکن درست نمی‌رسد. ما باید روی این موضوع کار کنیم.»
همه باید در سریع‌ترین زمان ممکن این شرایط را درک کنند تا بتوانند از آن خارج شوند. آنها به چندین بازیکن واقع‌گرا مانند آندریش نیاز دارند تا آنها را از این خطر آگاه کند. هرچند مشخص نیست که آیا جراردو سیوانه قادر به بیرون بردن لورکوزن از این بحران است یا خیر.

دیدگاه‌ها