کد خبر : 1844250 | 27 شهریور 1401 ساعت 14:20 | 19K بازدید | 9 دیدگاه

انگلیس، ولز و آمریکا در فیفادی سپتامبر چه می‌کنند؟

تیم ملی در سپتامبر بازی با اروگوئه و سنگال را برنامه ریزی کرده است. حریفان تیم ملی در جام جهانی هم برنامه پروپیمانی دارند.

انگلیس، ولز و آمریکا در فیفادی سپتامبر چه می‌کنند؟

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس جدی ترین رقیب ایران در مرحله گروهی جام جهانی دو بازی سخت را برای خود برنامه ریزی کرده است. این در حالی است که آنها در لیگ ملت های اروپا نمایش خوبی در هفته های سپری شده نداشتند و به نظر می رسد بختی برای صعود ندارند و تنها به دنبال ارایه حضور شایسته در ادامه مسابقات هستند. 

انگلیس در بازی نخست به مصاف ایتالیا می رود و در روز دوم میزبان آلمان خواهد بود. دو مسابقه عالی که انگلیس را برای ادعای همیشگی‌اش برای حضور در جام جهانی بعنوان یک مدعی محک می‌زند. 

1746255

در عین حال، آمریکا که در آخرین دیدار با ایران در جام جهانی با نتیجه دو بر یک شکست خورده است به دنبال شبیه سازی بازی با ایران است و بر همین اساس با دو تیم آسیایی بازی خواهد کرد. شاگردان گرگ برهالتر ابتدا راهی شهر دوسلدورف آلمان می شوند تا بازی با تیم ژاپن را برگزار کنند و بازی دوم آمریکا هم با تیم عربستان خواهد بود که در شهر موریکا اسپانیا برگزار می شود. ایده آمریکایی ها کسب 6 امتیاز از دیدار با ایران و ولز و صعود به مرحله حذفی مسابقات جام جهانی است. 

1746256

اما برنامه ولز (لیگ ملتها) چیست؟

شاگردان رابرت پیج هم نمایش خوبی در این فصل از لیگ ملت های اروپا نداشتند و همین که در این سطح از بازی ها باقی بمانند دست به کار بزرگی زده اند. ولز در بازی نخست در بروکسل با تیم بلژیک رویارو می شود و در ادامه به خانه می آید تا از تیم لهستان پذیرایی کند و باید در انتظار این رقابت جدی و نحوه مهار رابرت لواندوفسکی توسط مدافعان ولز ماند. 

1746257

67 روز تا آغاز جام جهانی باقی مانده است و تیم ملی فوتبال ایران بازی های دوستانه ماه سپتامبر را با هدایت کارلوس کی روش برگزار می کند. مربی ای که در هدایت تیم های کلمبیا و مصر به جام جهانی ناکام ماند اما اکنون به همراه تیم ایران میهمان جام جهانی خواهد بود. این سومین بار است که او در جام جهانی روی نیمکت تیم ایران می نشیند و باید منتظر ماند و دید که آیا می تواند با رهنمون کردن ایران به دور حذفی مسابقات تاریخ سازی کند یا خیر.

مصاف تیم ملی با اروگوئه و سنگال در روزهای 1 و 5 مهر برگزار می شود و کارلوس کی روش برای پنهان ماندن تیم ملی درخواست داده است این بازی ها بدون حضور تماشاگر برگزار شود. او با تاکتیک دفاع و ضد حمله این بار می خواهد دست به یک کار بزرگ بزند و یا به عبارتی ماموریت نیمه تمام را تمام کند.

دیدگاه‌ها