کد خبر : 1844255 | 27 شهریور 1401 ساعت 14:30 | 5.1K بازدید | 8 دیدگاه

حسینی سهم زیادی در جوانگرایی پیکان دارد

فلاح: باز هم برای جلب نظر کی‌روش می‌جنگم

سامان فلاح معتقد است که با درخشش در ترکیب پیکان، قصد دارد تا یک بار دیگر برای بازگشت به تیم ملی بجنگد.

فلاح: باز هم برای جلب نظر کی‌روش می‌جنگم

به گزارش "ورزش سه"، سامان فلاح مدافع جوان و دهه هشتادی پیکان که فصل گذشته به عنوان یک پدیده خود را به فوتبال کشور معرفی کرد، در لیست اولیه سرمربی جدید تیم ملی نیز حضور داشت. فلاح در گفتگو با خبرنگار ورزش سه درخصوص حضور در اردوی تیم ملی گفت: از آقای کی روش تشکر می کنم که به من اعتماد کردند و مدتی را در خدمت سرمربی و بازیکنان تیم ملی بودم. ایشان مربی خیلی بزرگی هستند که به تعریف و تمجید من نیازی ندارند. در این 2 روز حس کردم نکات فنی مثبت به من اضافه شده است. امیدوارم که تیم ملی بتواند این 2 بازی دوستانه را با پیروزی پشت سر بگذارد.

او درباره خط خوردن از لیست تیم ملی گفت: علت خط خوردن من زیاد مهم نیست و به تصمیم کادرفنی بستگی دارد که هر چه باشد، به آن احترام می گذاریم. ما تمام تلاشمان را می کنیم تا برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم.

کاپیتان پیکان درباره سابقه حضور در رده های پایه تیم های ملی نیز خاطرنشان کرد: من پیش از این، در تیم ملی دانش آموزی فعالیت داشتم و اکنون نیز در تیم ملی امید هستم.

او درباره آخرین وضعیت تیم ملی امید نیز پاسخ داد: خبر آنچنانی ندارم. پس از بازی هایی که انجام شد، خبر خاصی به ما ندادند. ما علاقه داریم که فدراسیون بتواند هر چه سریعتر آقای مهدوی کیا را در تیم امید حفظ کنند. چون ایشان از تیم و بازیکنان شناخت کافی دارند. اگر هم مربی دیگری بیاید، ما مطیع ایشان خواهیم بود و برای موفقیت تیم ملی امید می جنگیم.

فلاح درخصوص موفقیت آکادمی پیکان و اینکه جز خودش، مغانلو، خدا بنده لو و نیازمند نیز در اردوی اخیر تیم ملی حضور داشتند، گفت: البته بازیکنان دیگری هم از آکادمی پیکان به فوتبال کشور معرفی شدند، مانند سیاوش یزدانی. پیکان بازیکنان بزرگ زیادی را تحویل فوتبال کشور داده است. امیدوارم بازیکنان جوانی که در ترکیب پیکان هستند، بتوانند بدرخشند و افتخار آفرینی کنند.

وی درخصوص بازگشت به تمرینات تیم اظهار داشت: تیم ملی برای همه ما مهم است که جزو نفرات مدنظر کادرفنی باشیم، ولی من به تمرینات پیکان برگشته ام تا پرقدرت تر از قبل ادامه دهم. ان شالله بتوانم این روند خوبم را جلو ببرم، امیدوارم برای پیکان بهترین عملکرد را داشته باشم. چون اگر در تیم خودم بتوانم بدرخشم، مطمئنا می توانم در تیم ملی نیز جایی برای خودم رزرو کنم.

او درخصوص عملکرد فصل کنونی خود اظهار داشت: تمام بازیکنان سعی می کنیم که بهترین عملکرد را از خود نشان دهند. من نیز عضوی از تیم پیکان هستم. تمام توانم را می گذارم تا در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشم. روندی که داشته ایم، نسبتا خوب بوده است. امیدوارم این شرایط را ادامه دهیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

مدافع خودروسازان درباره جوانگرایی مجتبی حسینی در این تیم پاسخ داد: در پیکان، بازیکنان جوان و خیلی خوبی حضور دارند. آقای حسینی نیز در این مسئله سهم زیادی دارند. ایشان به بازیکنان جوان اعتماد کرده و نفرات زیادی را به فوتبال کشور معرفی کرده اند. امیدوارم که ما بازیکنان جوان عملکرد خوبی داشته باشیم.

فلاح درباره بازی هفته بعد مقابل ذوب آهن نیز گفت: ذوب آهن تیم قابل احترامی است. آقای تارتار قبلا مربی من بودند و بازی خیلی سختی با آنها داریم. ان شالله تمام توانمان را بگذاریم و تاکتیک های خوبی را اجرا کنیم. امیدوارم که بازی خوب و جانداری برابر تیم ذوب آهن انجام دهیم.

وی در مورد اینکه برای سالهای پیش رو چه هدفی را برای خودش ترسیم کرده است، گفت: اکثر بازیکنان لیگ برتری این هدف را دارند که به تیم ملی برسند. طبیعتا هدف من نیز همین موضوع است. امیدوارم که بتوانم روند خوبم را ادامه دهم و بهترین عملکرد را داشته باشم. من می جنگم تا نظر کادرفنی را جلب کرده و بتوانم با پیراهن تیم ملی کشورم افتخار آفرینی کنم.

کاپیتان پیکان در پایان گفت: امیدوارم که تیم ملی بتواند در بازی های دوستانه ای که در پیش دارد و همچنین رقابت های جام جهانی، بهترین عملکرد را داشته باشد.

دیدگاه‌ها