کد خبر : 1844259 | 27 شهریور 1401 ساعت 14:58 | 51.9K بازدید | 56 دیدگاه

رئال دیگر فریب نمی‌خورد

امباپه مثل رونالدو؛ رویای رئال برای او تمام شد

مارکا امروز ادعا کرد که رئال مادرید دیگر برای جذب کیلیان امباپه اقدام نخواهد کرد و پرونده ستاره فرانسوی را بسته است.

امباپه مثل رونالدو؛ رویای رئال برای او تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن پیش از پایان مهلت قراردادش با این باشگاه جنجال بسیاری را به همراه داشت. در 21 می سال جاری اعلام شد که این بازیکن قرارداد جدیدی را با پی اس جی به امضا رسانده که تا سال 2025 ادامه خواهد داشت و رئال مادرید به طور کلی از جذب این بازیکن ناامید شد. اما حالا بندهایی از قرارداد جدید این ستاره فرانسوی با پی اس جی فاش شده است که می‌تواند شرایط را کاملا تغییر دهد و مسیر جدیدی را پیش روی این بازیکن باز کند. 

1746264

هفته گذشته روزنامه فرانسوی اکیپ مدعی شد که امباپه  در واقع قراردادی دو ساله را امضا کرده است و گزینه تمدید این قرارداد برای یک فصل بیشتر صرفا در دست این بازیکن است و تنها او است که شانس فعال کردن این گزینه و ادامه حضور در پی اس جی تا سال 2025 را دارد. 

1743031


نشریه مارکا امروز در این رابطه نوشت که در رئال مادرید اعتقاد دارند که گنجاندن این بند با هدف خاصی صورت گرفته و امباپه قصد دارد دو سال بعد بار دیگر خود را در کانون شایعات قرار بدهد تا بتواند قراردادی بهتر با پی اس جی امضا کند. مشابه کاری که در دو سال گذشته انجام داد و در نهایت توانست بهترین قرارداد ممکن را با پی اس جی ببندد(65 میلیون یورو دستمزد خالص در سال) و 150 میلیون یورو نیز پاداش بگیرد. ارقامی که رئال مادرید تحت هیچ شرایطی نمی توانست به او پرداخت کند.

1746265

طبق گزارش مارکا، رئال مادرید حداقل تا زمانی که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه است، برای خرید امباپه اقدام نخواهد کرد. رئال معتقد است که امباپه امسال می توانست بدون توجه به دستمزد بالای پیشنهادی پی اس جی از این باشگاه جدا شود و به آرزوی کودکی خود، یعنی بازی برای رئال برسد اما در نهایت پول را ترجیح داد. چهار سال پیش رونالدو درخواست دستمزد بالاتری داشت و ترجیح داد رئال را ترک کرده و راهی یوونتوس شود. او سال گذشته قصد بازگشت به رئال را داشت اما با پاسخ منفی مدیران باشگاه مادریدی روبرو شد. رئال چهار سال پیش برای همیشه پرونده رونالدو را بست و حالا همین اتفاق در مورد امباپه رخ داده است.

دیدگاه‌ها