کد خبر : 1844261 | 27 شهریور 1401 ساعت 15:10 | 5.5K بازدید | 1 دیدگاه

فوتبال زنان - اعتراض بازیکن سپاهان به سرمربی تیم ملی

مینا داوودی ملی‌‌پوش سابق فوتبال زنان که در فصل نقل و انتقالاتی به سپاهان پیوسته، در گفت و گو با ورزش سه، نسبت به عدم دعوتش به تیم ملی اعتراض می‌کند.

فوتبال زنان - اعتراض بازیکن سپاهان به سرمربی تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، ستاره ۲۶ ساله باشگاه سپاهان که خیلی دیر و از سن ۱۹ سالگی به طور حرفه ای وارد فوتبال شده، معتقد است که در باشگاه ذوب آهن نسبت به تمام بازیکنان بی مهری صورت گرفته است.

مینا داوودی در خصوص علت اینکه بسیار دیر در فوتبال زنان کشف شده گفت: متأسفانه در سال های گذشته و به ویژه در روستایی که ما زندگی می‌کردیم، هرگز چیزی تحت عنوان استعدادیابی وجود نداشته است، من هم وقتی سن کمی داشتم متوجه علاقه‌ی خودم نسبت به فوتبال بودم و حتی به طور پنهانی به کوچه و خیابان می‌رفتم و بازی پسرهارا تماشا می‌کردم.

او اضافه می‌کند: بالاخره در سن ۱۹ سالگی متوجه شدم که باشگاه آینده سازان در اصفهان استعدادیابی می‌کند و من هم در آن زمان تست دادم و قبول شدم و از همان جا مسیر فوتبالی من آغاز شد.

کاپیتان سابق تیم ذوب‌آهن در خصوص انحلال تیم فوتبال زنان این تیم می‌گوید: این باشگاه نسبت به تمام بازیکنان بی مهری کرده است، ما سال‌ها برای این تیم زحمت کشیدیم اما در آخر تعدادی از افراد کارشکن قصد انحلال این تیم را دارند.

ستاره باشگاه اصفهانی در خصوص شرایط فوتبال زنان در ایران اضافه می‌کند: فوتبال زنان در ایران بعد از بازداشت شهره موسوی به حالت تعلیق درآمده است و متأسفانه در حال حاضر دغدغه تمام مسئولین فقط جام جهانی مردان است ولی ما انتظار داریم که با توجه به اینکه مسابقات مقدماتی المپیک پیش رو است، آقای تاج نگاه ویژه‌ای به فوتبال زنان داشته باشد.

داوودی که در دوران حضور مریم ایراندوست به اردوی تیم ملی دعوت میشد، در خصوص عدم دعوتش به تیم ملی توسط مریم آزمون گفت: فکر می‌کنم علت این موضوع این باشد که خانم آزمون هیچکدام از مسابقات ما را از نزدیک تماشا نمی‌کنند.

1746267

دیدگاه‌ها