کد خبر : 1844283 | 27 شهریور 1401 ساعت 17:00 | 1.7K بازدید | 1 دیدگاه

خلیلی: انتخابات باید هر چه سریعتر برگزار شود

معارفه رسمی سرپرست جدید فدراسیون سوارکاری

مراسم تودیع مسعود خلیلی و معارفه سرپرست جدید فدراسیون سوارکاری امروز برگزار شد.

معارفه رسمی سرپرست جدید فدراسیون سوارکاری

به گزارش "ورزش سه"، مراسم معارفه محمود حیدری، سرپرست فدراسیون سوارکاری امروز با حضور آرش فرهادیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها برگزار شد؛ مراسمی که به منزله پایان کار مسعود خلیلی رئیس قبلی این فدراسیون بود. او با وجود گرفتن رای اکثریت اعضای مجمع در انتخابات خردادماه، به خاطر غیبت نماینده وزارت ورزش، فعلا باید جای خود را به سرپرست جدید بدهد. 
مسعود خلیلی رئیس پیشین فدراسیون صحبت های خود را در ۳ بخش گذشته، حال و آینده به اختصار این چنین بیان کرد: «من خرداد ماه سال ۱۳۹۳ فدراسیون را از سرپرست وقت تحویل گرفتم. فدراسیونی که یک میلیارد و چهارصد و ده میلیون تومان بدهی داخلی داشت و مبلغ کلانی هم از نظر دلاری به آزمایشگاه های خارجی بدهکار بود. ضمن اینکه حساب بانک ملی فدراسیون هم بابت مالیات و حقوق کارمندان بسته شده بود، اما امروز ۳ میلیارد تومان در حساب فدراسیون پول وجود دارد. تمامی مالیات ها از سال ۹۱ تا ۹۹ مفاصا حساب برایش صادر شده و خوشحالم که بگویم فدراسیون در بهترین وضعیت ممکن بسر می برد. تعداد مسابقات زیبایی ما نیز در زمره ۳ کشور برتر جهان قرار دارد. بدهی معوقه نداریم و چنانچه بدهی جاری هم داشته باشیم، بسیار اندک است!»
وی در ادامه گفت: «بر اساس دستور مقام عالی وزارت و معاونت محترم توسعه ورزش قهرمانی انتخابات باید هر چه سریعتر برگزار شود، چرا که چنانچه مدت سرپرستی طولانی شود، این می تواند آفت هایی را برای ورزش کشور و فدراسیون داشته باشد. پنج شنبه گذشته وقتی خدمت آقای پولادگر رسیدیم، ایشان بر روی تقویم خودشان زمان برگزاری مجمع فوق العاده تجدید انتخابات را ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۶ مهرماه تعیین کردند. هر چند که هنوز تصمیم مشخصی برای بازگشت دوباره نگرفته ام و هنوز حضورم در صحنه انتخابات بطور صد در صد مشخص نیست، اما اگر قرار باشد چنین اتفاقی برایم بیفتد، قطعا با کسب اجازه از مقام عالی وزارت این اتفاق خواهد افتاد.»
خلیلی در پایان از سرپرست جدید فدراسیون به خاطر تعجیلی که در خصوص برگزاری مجمع خواهد داشت، تشکر کرد. بعد از خلیلی، نوبت به محمود حیدری سرپرست جدید فدراسیون رسید تا صحبت های خود را با تشکر از وزیر ورزش و معاونت توسعه قهرمانی و اعتمادی که در این امر به او داشته اند آغاز کند. او گفت: «من خادم مردم هستم، حتی اگر مدت حضورم در فدراسیون سوارکاری یک روز باشد. من نه مدعی هستم و نه طلبکار جامعه سوارکاری، بلکه بدهکار این مردم خوب هستیم و باید نوکری این مردم را بکنیم.یکی از وظایفی که در حکم بنده به صراحت  آمده است، برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون در اسرع وقت است که نسبت به آن اقدام خواهد شد.»

دیدگاه‌ها