کد خبر : 1844288 | 27 شهریور 1401 ساعت 17:35 | 18.9K بازدید | 3 دیدگاه

رفتار زشت هواداران شالکه بعد از مصدومیت رویس

واکنش عجیب و زشت هواداران شالکه به مصدومیت مارکو رویس، موجب خشم طرفداران دورتموند شده است.

رفتار زشت هواداران شالکه بعد از مصدومیت رویس

به گزارش "ورزش سه"، مارکو رویس در دقیقه 28 و در صحنه ای که چندان هم مهم نبود، مقابل فلوریان فلیک با پای راست خود روی ساق پای بازیکن شالکه فرود آمد، مچ پایش پیچ خورد و به زمین افتاد. از همان ابتدای رخ دادن این صحنه نیز به نظر می رسید مصدومیت شدیدی در انتظار او باشد و در نهایت مداوای پزشکان نیز اثربخش نبود و ستاره محبوب دورتموند راهی بیمارستان شد.

1746275

زمانی که مارکو رویس در دقیقه 31 با حالتی ناراحت کننده و دستانی روی صورت از زمین خارج شد، هواداران شالکه به طعنه شعار "خداحافظ" سر داده و این ستاره باتجربه را مورد تمسخر قرار دادند. طرفداران دورتموند نیز با سوت های ممتد از مارکوس رویس در برابر هواداران مهمان دفاع کردند.

جالب اینجاست مارکو رویس پس از تقریبا یک سال غیبت در اردوی ژرمن ها، از سوی هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، برای بازی های لیگ ملت های اروپا مقابل مجارستان و انگلیس به اردو دعوت شده بود. پس از غیبت در جریان قهرمانی جام جهانی 2014 و قهرمانی اروپا 2016 به دلیل مصدومیت، ابتدا اخباری در مورد غیبت او در جام 2022 نیز شنیده شد. اما سباستین کهل، مدیر دورتموند، امروز اعلام کرد مارکو رویس بین سه الی چهار هفته از میادین دور خواهد بود و مصدومیت او آنقدرها که ابتدا تصور می شد، جدی نیست. البته باید دید فرم مارکو رویس بعد از این آسیب دیدگی چگونه است و نظر نهایی هانسی فلیک در این رابطه چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها