کد خبر : 1844304 | 27 شهریور 1401 ساعت 19:30 | 7.6K بازدید | 17 دیدگاه

مونزا 1-0 یوونتوس؛ جایگاه آلگری متزلزل‌تر از همیشه

نمایش فاجعه‌بار یوونتوس امشب در بازی مقابل مونزا هم ادامه داشت تا شاگردان آلگری در این مسابقه هم با شکست 1-0 بدرقه شوند.

مونزا 1-0 یوونتوس؛ جایگاه آلگری متزلزل‌تر از همیشه

ه‌به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس تنها چند شب بعد از شکست 2-1 مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان در هفته هفتم سری آ به مصاف تیم تازه صعود کرده به این لیگ، مونزا، رفت. بازی مقابل این تیم برای شاگردان آلگری فرصتی بود تا با کسب سه امتیاز اندکی از بحران فاصله بگیرند.

یوونتوس اما با شروع بازی نتوانست برتری کاملی بر حریف نشان بدهد و هر دو تیم موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای روی دروازه هم خلق کردند که با بی‌دقتی در ضربات آخر گلی در پی نداشت. ولاهوویچ چند بار دروازه مونزا را تهدید کرد و در سوی دیگر میدان هم دنی موتا بارها خط دفاعی یووه را آزار داد.

در دقیقه 28 یوونتوس صاحب بهترین موقعیت خود در نیمه اول شد ولی شوت ولاهوویچ توسط دروازه‌بان مونزا دفع شد. چهار دقیقه بعد مونزا هم موقعیت خوبی به‌دست آورد که ضربه کیوریا توسط سنگربان یوونتوس، پرین، دفع شد.

1746352

مهمترین اتفاق نیمه اول در دقیقه 40 رخ داد تا یوونتوس شاهد اخراج مستقیم آنخل دی‌ماریا باشد. ستاره آرژانتینی یووه سعی می‌کرد از مدافع مستقیم خود ایزو بگریزد اما عصبانی شد و با انجام حرکتی غیرورزشی و ضربه‌ای که با آرنج به بازیکن مونزا زد یک کارت قرمز مستقیم دریافت کرد تا یووه بازی را 10 نفره ادامه دهد. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

1746345

در شروع نیمه دوم مونزا که یک یار بیشتر از حریف داشت حملات بیشتری روی دروازه یوونتوس سازمان داد و در همان دقایق اولیه پرین بود که دروازه بیانکونری را از باز شدن نجات داد. حملات مونزا ادامه داشت و پرین در دقایق بعدی هم در دقایق 64 و 66 با دو مهار خوب باعث شد یووه از باز شدن دروازه‌اش نجات پیدا کند.

درحالی‌که از دقیقه 70 یوونتوس کمی از لاک دفاعی خارج شده بود مونزا به گل رسید. کیوریا با ارسال یک پاس پای چپ تماشایی به درون محوطه جریمه گیت‌کیائر را صاحب توپ کرد تا او با شوتی تک‌ضرب پرین را تسلیم کند.

1746353

 مونزا در ادامه دقایق نیمه دوم هم به فشار آوردن ادامه داد و یوونتوس در نیمه دوم به مراتب ضعیف‌تر از نیمه اول ظاهر شد.

یووه در دقیقه 82 صاحب یکی از معدود موقعیت‌های خود شد که سانتر وستون‌ مک‌کنی آمریکایی با ضربه سر مویس کین دقیقا به جایی رفت که دروازه‌بان مونزا حضور داشت. بازی در نهایت با شکست 1-0 یوونتوس مقابل مونزا به پایان رسید.

1746354

دیدگاه‌ها