کد خبر : 1844306 | 27 شهریور 1401 ساعت 19:45 | 12.7K بازدید | 7 دیدگاه

کاپیتان تحت فشار اینتر: مشکل نه، من راه حل هستم!

سمیر هاندانوویچ، کاپیتان اینتر، بعد از باخت ناامیدکننده 3-1 اینتر مقابل اودینزه، مدعی شد او مشکل تیمش نیست.

کاپیتان تحت فشار اینتر: مشکل نه، من راه حل هستم!

به گزارش "ورزش سه"، برخی معتقدند با انتقال آندره اونانا به اینتر، دیگر سمیر هاندانوویچ نباید به‌صورت دائم در ترکیب ثابت قرار گیرد، اما سیمونه اینزاگی، سرمربی نراتزوری حداقل فعلا اینطور فکر نمی‌کند. این دروازه‌بان باتجربه که امروز سه بار برابر اودینزه مغلوب شد، در پایان این دیدار تاکید کرد تیم حریف شایسته کسب پیروزی بوده و آنها بیشتر در زمین تلاش کرده‌اند.

سمیر هاندانوویچ گفت: "اول از همه به اودینزه تبریک می‌گویم، آنها مستحق پیروزی بودند و از همان ابتدا با برتری در دوئل‌ها به خواسته خود رسیدند. باید گفت که جریان بازی تا نتیجه 1-1 متعادل بود و معمولا تیمی که بیشتر به دنبال پیروزی باشد، سزاوارتر است. 

1746358

پس اعتراف کنیم اودینزه بیشتر تلاش کرد و آنها شایسته پیروزی بودند. تیم هنگام دفاع کردن، باید این کار را با 10 بازیکن به اضافه دروازه‌بان انجام دهد. ما فشردگی قبلی را از دست داده‌ایم، پس این نتایج به خیلی موارد بستگی دارد. اگر اشتباهات فنی انجام داده و توپ را از دست بدهید، ریسک بالا می‌رود.

امروز دو گل از ضربات ایستگاهی دریافت کردیم و این به معنای عدم تمرکز است. وقتی چنین نتایجی رخ دهد تجزیه و تحلیل آسان می شود، اما همه چیز روشن است.

مشکل کاپیتان برای استفاده سرمربی از چرخشی درون دروازه؟ خیر، من یک بازیکن حرفه ای و جدی هستم و می دانم شغلم چیست، ما بازیکنان باید خوب تمرین کرده و آماده شویم، سپس سرمربی تیم مورد نظرش را انتخاب می کند. من مشکل اینتر نیستم و می توانم راه حل باشم. وقتی دیگران نیز در ترکیب قرار گیرند آنها را تشویق می‌کنم."

دیدگاه‌ها