کد خبر : 1844311 | 27 شهریور 1401 ساعت 20:13 | 14.4K بازدید | 14 دیدگاه

دنی سبایوس:

رئال مادرید امشب فقط پیروزی می‌خواهد

دنی سبایوس، ستاره اسپانیایی رئال مادرید، مدعی شد تیمش در زمان خوبی مهیای دربی برابر اتلتیکو شده است.

رئال مادرید امشب فقط پیروزی می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در این فصل در شرایطی در دربی مادرید و در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف اتلتیکو می رود که تا به حال در تمامی مسابقات خود پیروز شده و البته در سوی مقابل وضعیت تیم دیگو سیمئونه خیلی خوب نیست. دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی رئال مادرید، تاکید کرد آنها در این دیدار نیز مانند تمامی دیدارها فقط برای کسب پیروزی بازی خواهند کرد.

دنی سبایوس گفت: "ما در فرم بسیار خوبی قرار داشته و پس از عملکردی خوب در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به این دیدار رسیدیم. این بازی در زمان خوبی برگزار می شویم و ما با یک تیم بزرگ روبه‌رو شویم. تا جایی که می‌توانیم تلاش خواهیم کرد تا پیش از مقطع تعطیلات بازی های ملی به پیروزی برسیم.

1746368

من تصور می کنم این دربی واقعا نزدیک خواهد بود. اتلتیکومادرید تیمی بسیار قوی و مستحکم است و آنها گل های چندانی دریافت نمی کنند. ما باید روی انجام بازی خود تمرکز کرده و عملکرد خوبی ارائه دهیم. ما بازیکنانی داریم که سرنوشت یک بازی را رقم می زنند و این امتیاز بزرگی برای ماست.

این یک دربی ویژه برای هواداران است. رئال مادرید باید جوری به زمین برود که انگار فقط یک بازی عادی دیگر دارد و ما باید از همان ابتدا و مانند مسابقات قبل، برای کسب پیروزی تلاش کنیم. هواداران رئال مادرید همیشه پشت ما هستند، چه در روزهای خوب و چه در شرایط بد. ما از آنها انتظار دارم که در این دربی نیز در کنار ما بوده و تیم را تشویق کنند تا ما برای پیروزی در بازی برابر اتلتیکو تلاش کنیم."

دیدگاه‌ها